Alla inlägg under januari 2008

Av camilla - 6 januari 2008 13:35

Chris Brown- With You

Av camilla - 6 januari 2008 11:43

Här kommer ett litet ihopknåp från Marre födelsedagspartaj igår,

hon fyllde redan 30/12 men hade kalajset igår, var supertrevligt!!


(Det var fler som var med, typ Syrran å hennes Adde

men fick tyvärr inga bra kort på dem...)

Av camilla - 5 januari 2008 15:54

Har precis kommit hem från en liten tur i Fältan. Köpte lite vin tills ikväll å strumpbyxor, mina ribbade börjar sjunga på sista versen nu...


Ikväll ska vi till Marre på lite tårta å vin, ska bli riktigt trevligt! Bloggar upp lite bilder imorgon på födelsedagsbarnet å gästerna, hihi!

Nee nu blir det en hemmagjord latte! Mums!

Av camilla - 4 januari 2008 20:01


Igår fick jag reda på en helt underbar sak, blev så glad att tårarna sprutade!

min älskade vän Agneta å hennes Pierre väntar BÄBIS!

Underverket beräknas titta ut i början på juli!

Önskar dem all lycka i världen!

Av camilla - 4 januari 2008 11:57

 



 


Har spanat in denna fina kofta från Lindex, verkar supermysig! 299:-

Av camilla - 4 januari 2008 11:31

Då har man duschat å fixat sig lite, sitter å äter sen frulle nu, vaniljyoughurt med "riktiga" hallon å blåbär mums!


Snart kommer min älskling hem, ska bli mys å se honom igen! Tror att vi ska storhandla å storstäda, kul va? haha. Å kanske åka å köpa färg, ska måla om i vardagsrummet!


Har lite kvar med pluggandet också, ska ta tag i det med. Känns iallafall bra å vara klar med den där förbannade texten!


Ny omröstning! Glöm inte å lägga din röst! Vilken årstid är du?



Av camilla - 4 januari 2008 00:56

Sitter man här mitt i natta å bloggar..huga.

Mn vet ni vad? Jag är klar med mitt arbete!!! Blev drygt 6 sidor,

 e ju strålande, eller hur?


Nu kan jag unna mig nåt gott imorgon hihi :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards