Alla inlägg under september 2006

Av camilla - 19 september 2006 19:32

Har haft en underbar helg!!Jag å Jonas firade 2 år å tog vårt pick å pack å drog iväg med hans föräldrar till Hasseludden på japanskt spa! Hur härligt som helstVi tvagade oss (ja det låter äckligt men var hur skönt so helst med speciell tvål å tvättsvamp), badade i varma källor, relaxade i frukt å juice buffé rummet å njöt av underbar mat å skön sömn. Sen va vi på sushiskola också :) Känner mej lite mör i hela kroppen, var så skönt å slappna av lite å släppa allt!Fanns nästan inga speglar eller klockor att bli stressade över, gott!ååå vill tillbaka nu

Av camilla - 13 september 2006 20:44

Blev ännu en lång dag på jobbet..nio till sju, e lite mör i benen nu så ska jag å Jonas baka kladdkaka nu, e vi värda :) mums!

Av camilla - 12 september 2006 21:20

Hallojs!Jobbade 9-19 idag, värsta heldagen, känner mej trots allt rätt pigg :) Vi fick hjälp av expotjejerna idag, blev superfint i butiken!Va inne på Bik Boks hemsida! Massa fint som kommer wiiee :)blandannat dessa söta klänningar me like

Av camilla - 10 september 2006 19:24

E det snyggt med leopardmönster eller inte? Halva jag tycker att det e asfult å halva jag tycker att det e rätt coolt..Vad tycker ni?

Av camilla - 10 september 2006 18:25

Spana in detta söta kit!!

Av camilla - 10 september 2006 17:59

TjoolahoppBlev bio igår med Marre å Peter. Såg "United 93" som handlar om 11:e september..var helt ok, lite mycket dokumentär men helt klart gripande. Emma på Jobbet tyckte att den va asdålig så jag hade inte så höga förväntningar innan, brukar ju alltid bli bättre så :)Var å käkade på Tacobar innan, länge sen jag åt där faktiskt, för nåt år sen kunde jag vakna på morgonen med värsta tacobar suget haha. Men det va gott, väldigt mätt blev jag iaf, huvudsaken de :)Idag träffade jag syster å Marre på stan. Vi gick å spanande lite i affärer å sen gick vi å käkade kycklingpasta. Alla tre tog samma sak, som vanligt hahaIkväll kommer min älskling hem, han har varit hemma i småland över helgen så det har varit lite tomt här hemma..Nu ska jag ta å hämta tvätten!So long!

Av camilla - 8 september 2006 23:45

Ja då var det fredag igen..veckan har gått så fort! Massor att göra på jobbet, har knappt varit hemma känns det som..Ska jobba imorgon med, 9-16. Sen blire nog bio me Marre å hennes karl, ska nog se filmen om 11:e september, verkar bra å gripande.Berättar mer imorgon..nu måste jag sova!Natti Natti

Av camilla - 8 september 2006 23:36

Jag är aaaarrrggJag hatar verkligen detta regn! Har man stått å fixat sig för att vara lite fin på jobbet och så fort man får ut blåser det å regnar som attan. Paraplyet vänder sig åt fel håll och blåser nästan iväg, man kliver självklart rakt ner i alla vattenpölar och får halva byxbenen nedskvätta av en jädras bil som kommer åkandes lite för fort. Sen när man kommer till jobbet ser man ut som en dränkt katt, sminket på halva kinden och håret som står åt alla håll. Nä nu får det vara nog. Kanske ska dansa en regndans. Mitt sista hopp om bättre väder.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards