Alla inlägg under augusti 2007

Av camilla - 31 augusti 2007 10:33

...det är jag det...sov jättelänge, typ 12 timmar i natt...skönt med jag kände mej inte superpigg när jag vaknade ändå..:( Såg tillåmed sjuk ut, typ blek i ansiktet..brukar jag inte göra annars...:(


Blir till å kurera sig hela dan..kanske tvätta lite å sen läsa i boken! Älsklingen ska bjuda ut mej på middag ikväll *sötis* Så tills dess måste jag vara lite piggare!!



Jeje...kommer med lite updates om kvällen sen :)



Av camilla - 30 augusti 2007 17:49

Nu har man avverkat ännu en dag i skolan, superbra föreläsning idag med, har verkligen bra lärare i den här kursen, sånna man förstår lixom. Många brukar krångla till det för mycket å bara babbla på lixom...


Håller på å laga mammas köttfärspaj nu! Den bästa pajen ever! Har gjort en god sallad med, blir inte allt för ofta här i hushållet, skärpning!


Imorgon är jag leeedig! Skönt liv jag har just nu hehe. Men jag ska plugga rätt mycket..läsa resterande 150 sidor i boken å sen börja på en till bok...hugaligen...kommer att vara helt full men kunskaper efter det (eler inte haha)


Jag vill ha nya jeans å nya pjukks... ett par otvättade jeans (riktigt mörk-blå som på bilden) å sen ett par schysst stövlar..får spana lite i helgen!




Av camilla - 30 augusti 2007 09:09

Dumma hals å huvud..vaknade med världens huvudvärk å ont i halsen..buuhh.. Vill INTE bli sjuker.. är väl alla nya bakterier som man får i skolan kanske..:(


Har föreläsning idag, 13.00-16.00 Ska snart fortsätta läsa lite..har börjat på en bok på 300 sidor..känns sådär inpirerande... men men..läsas ska den ju!


I helgen blir det ledigt iallafall, typ första helgen jag å jonas är lediga tillsammans, bara han å jag, sen vi flyttade in i lägenheten! Ska bli mys :) 

Av camilla - 29 augusti 2007 13:17

Röda läpar är verkligen såå snyggt, men svårtburet.

Blev sminkad med knallröda läppar i fredags, men bad henne ta bort det lika snabbt, snyggt vare men går nog lättare kvällstid efter några glas vin. Man brukar våga lite mer då... :)


Kirsten har lyckats som vanligt!

Av camilla - 29 augusti 2007 12:53

Har precis kommit hem från skolan. Hade en grymt BRA föreläsning idag om hur man studiestategier! Fick världens AHAupplevelse, så nu känns allt lite lättare faktiskt :)


Kände mej superglad när jag gick hem, är grymt nöjd över mitt pluggval å all den egna tiden man får, kan man lägga upp dagen på sitt eget vi lixom!


Poppade 80-tals musik i mina lurar, gryymt! Säger bara det, det var DÅ den bra musiken gjordes, å det var DÅ jag föddes, hörde säkert massa musik när jag låg i magen å blev lixom hemtam med den. Riktig enegikick fick jag.

Så nu blir det en prommis i rask takt, men först MAT. Sen ska jag ta tag i mina böcker!



Av camilla - 28 augusti 2007 14:14

Har man just avslutat andra skoldagen, skönt me kortare dagar :)

Var å handlade all böcker till kursen efter skolan, landade på nästa 1000:- riksdaler...herregud.

Är dyrt å vara student, men det är bara å betala å se glad ut..!


Vi delade upp oss i studiegrupper idag, jag hamnde med tre andra tjejer (är bara 1 kille i vår klass..)

Pratade lite mer med en av tjejerna å vi kom fram till att hon har kusiner som bor i samma "by" där jag växt upp! Helt sjukt!


Stockholm är verkligen litet, tror inte att man ska stöta på några man känner alls, men det poppar upp människor runt nästan varje hörn som man har ngt gemensamt med :) Skumt. Men kul!! Hade massa att prata om :)


Ska börja läsa i en bok snart, sen ska jag möta upp systeryster på stan. Världens höstrusk ute...bläää..vart tog värmen vägen? Bara försvann på en dag..buuhhh..

Blir nog invigning av mina svarta stövlar, det är det ända som jag känner kan vara lite kul med hösten..inte för att det har vart någon kanonsommar direkt..men men..nu är den påväg bort å snart ligger det massa snö på backen...neej..me dont like!!


Fast snart blir jag ju faster, å det blir ju kul, en trevlig höstpresent :)





Av camilla - 27 augusti 2007 20:55

Buss mot Centralen, Göteborg

Kille ~20 kliver på den nästan fulla bussen och snabbar sig till en ledig plats som är anpassad för handikappade. Man ~65 som var strax bakom kliver fram till killen.
Mannen: Jaha, där var du snabb för att ta den platsen, ja. Jäkla fult av en ungdom att ta platser före de gamla.
(Killen kollar bara på mannen).
Mannen: Den där platsen är till för gamla och handikappade!
Mannen börjar sakta gå vidare, men vänder snabbt tillbaka.
Mannen: Fy fan!
Killen: Men det va då fan! Knip käft nu innan du får min benprotes i arslet!
Småfnitter hörs över hela bussen.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards