Alla inlägg under april 2007

DJ

Av camilla - 28 april 2007 20:24

okej..då är man Dj hemma hos Roten..



*enrique Igelsias -escape long time ago! -Tänker på Marre...miss u!

* Jay Z- Sunshine -Gryym

*Linus Wahlgren- Jag är en astronaut -hahaha

 *Mariah Carey -It's like that -shake that ass!

*Nick Skitz- Slave To Music- Ooohhyeeaahh 

Av camilla - 28 april 2007 20:19

somebody dance with me please!!

Nu e det party snart!! 

Av camilla - 27 april 2007 19:10

Japp fredagsvällen är räddad :) Bio med Roten, BECK! Najjs, hoppas att den e bra, syrrran sa att den va lite läskig...


Nu är mitt kylskåp å frys fullt igen, så skönt! Inhandlade lite snygga glas på IKEA också, man vet aldig vad som händer imorgon, alltid bra å ha lite grogg-glas hemma hehe..


Köpte jordgubbar med, grymt! Smakade sommar!

Av camilla - 27 april 2007 10:25

OKQ8, Stockholm

Två berusade män ~30 kommer stressat in på bensinmacken och går fram till kassan där två biträden står.
Man 1: Fan jag måste låna telefonen och ringa och spärra mitt kort, jag måste ha tappat det någonstans.
Man 2: Men ta det lugnt… (Han vänder sig till det ena biträdet) Har du mött en sån nojig person förut?
Biträde 1: Men det är klart man är orolig ifall man tappat sitt kort.
Man 1: Det måste ha varit killen i svarttaxin, jag gav ju honom mitt kort för att jag skulle betala. Då ringde han ett nummer och efter en stund sa han att det var problem och att han behövde min kod. Så då skrev jag in min kod i hans mobil.
Biträde 2: Gav du bort ditt kort och din kod till en kille i en svarttaxi? Tror du att du kan betala med kort i hans bil?
Man 1: Ja, han sa att det var problem så han behövde koden så skulle det ordna sig.
Mannen ringer och spärrar sitt kort men fortsätter att agera stressat.
Man 2: Men ta det lugnt, du behöver inte vara nojig. Ifall han har blåst dig så har han blåst dig, det spelar ingen roll ifall du står här och är nojig. Ta det lugnt så går vi hem och äter chips istället.

Av camilla - 27 april 2007 10:05

vakande precis..sköönt! Ska snart tvätta å sen kommer mamsen hit å vi ska åka å storhandla å sen kanske gå en sväng på Ikea. Alltid lika skojj :)


Jättefint väder här idag också, kanske blir en mjukglass på stan. Man vet aldrig :)

Saknar alla i Sthlm jättemycket...är ju Valborg nu å jag har inga direkta planer, Jonas ska ha grabbhelg i småland... känner mig lite ensam. Kanske drar ner till sthlm ändå..å våldgästar någon...hehe


Grattis Marre till jobbet förresten!!!

Av camilla - 26 april 2007 22:02

Av camilla - 26 april 2007 21:49

Gud så fort denna dag gick, helt galet...! jobbade 11-19. Men var kvar lite å fixade inför morgondagen, vi ska ha ett litet event då! Skojj!


Hade två söta proatjejer hos oss idag med, dem ska prao i två dagar, 12-16 lite lagomt det :) Världens spralltjejer , helt galna energiknippen. Kände mej lite slut när dem hade gått haha. Men kul vare, så glada över att få vara hos oss. Dem hade "världens bästa praoplats" uttryckte dem så gulligt några gånger under dagen :)


Imorgon är jag ledig, ska bli skönt å få uträtta lite grejjer. Storhandla å tvätta å sånt skojj... Men skönt sen när allt är klart! Sen blire jobb igen på lördag å kanske en utgång, va länge sen sist nu..:)


Av camilla - 24 april 2007 21:31

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards