Alla inlägg under september 2007

Av camilla - 30 september 2007 21:52

Ok jag erkänner, jag har inget bättre för mej än at surfa upp å lägga upp massa tankar här, men det är väl inte så bara ;)


Blev lite upprörd eller kanske mer förvånad över hur man kan kalla denna tjej på denna bild på stajlish...??

nee yiaack, inte min stil iallafall, ser ut som hon har haft 7 svåra år eller nåt.

 Men det verkar som om man ska se lite

trasig ut nuförtiden för att vara trendig?

Men Neej!

Jag håller med alla gamla tanter: HEL Å REN = A och O!


Eller vad tycker ni?


Vill ni se fler sk. stajlish-iga personer..? Check this out

Av camilla - 30 september 2007 19:29

Man skulle vilja ha vingar som Tingeling!

Av camilla - 30 september 2007 18:55

Tjuvlyssnat: Nattbussen Luleå - Boden


Två salongsberusade kvinnor i medelåldern sitter i bussen på väg hem. De talar högt om allt möjligt, skrattar åt folk, sjunger sånger… Efter en stund vänder sig en av kvinnorna, Berusad kvinna 1, mot paret i sätet bredvid.

Berusad kvinna 1: Tänk att Knut åkte ut! Han var då min idol i alla fall… Han kunde sjunga och han var en riktig stjärna.
Paret verkar inte bry sig. men kvinnan pratar på i en evighet om hur fantastisk Knut är.
Berusad kvinna 2: Ja, men det finns ju annan musik som är bra.
Berusad kvinna 1 (ignorerar Berusad kvinna 2): Han var snygg, stilig, hade bra sångröst. Och så finns det så mycket som rimmar på Knut också…
Berusad kvinna 2: Men AQUA! De är bra! (Hon börjar nynna på We are the cartoon heroes)
Berusad kvinna 1 böjer sig fram till paret brevid.
Berusad kvinna 1 (viskar högt och tydligt): Alltså… Det är lite pinsamt. Hon har hängt efter mig hela kvällen. Och sen när bussen kom så sa hon: "Jag hänger på." (Kvinnan suckar och tänker efter) Hon är ju min kusin. Men jag har ju inte valt det själv, så att säga…

Av camilla - 30 september 2007 18:27


Japp då har man jobbat klart för helgen! Skönare tempo idag å mer luft!! Köpte en lång grå kofta me, supernöjd!

Kan man ha till tjocka strumbyxor :)



VÄDUREN 21/3-20/4


Först njuter du av en vecka full av nöjen, skratt och flärd. Sedan följer en vecka av seriösa beslut och långsiktiga funderingar. Man kan gott säga att den här perioden har allt, både glitter och allvar, helg och vardag. Allra mest handlar det nog ändå om kärleken och om dina drömmar.

kärlek/sex: 5
kul/nöjen: 3
tur/pengar: 4

Av camilla - 29 september 2007 19:38

Pust, var noll syre i luften på jobbet å tokmycket folk! Kände mej helt snurrig i huvet när jag gick därifrån...


Ikväll blire lugna bananer..köpte Klick! å Cosmopolitan, tyckte jag va värd lite lördagslyxläsning ;) Håller på å lagar lite mat nu också, chicken ala King med ris. Sen blire fruktsallad, mums!


Ha en skön kväll alla!

Av camilla - 29 september 2007 09:29

Japp då har man vaknat til liv! Sov rätt bra trots att jag sov ensam..första gången i nya lägenheten!


Låg å småvakade hela natten å väntade på att Jonas skulle ringa, men icke. Klockan nio i morse fick jag höra hans vackra stämma..han är ute på landet där det finns 0 mottagning..men lite sur är jag att han inte försökte leta upp ett ställe där det gick å ringa ifrån.. :( Aja, inte lätt å ringa sin tjej när man är på grabbhelg, I know...


Idag blire jobb 12-18. Skittrist väder ute så jag hoppas att det kommer några kunder ;)


Nu är det dags för lite frulle framför Nyhetsmorgon!


Av camilla - 28 september 2007 23:16

Japp då har man shoppat idag igen...herregud, nu får det vara nog för denna månad, som inte ens har börjat haha..


Lite kul att både jag å Jempa föll för dessa, gryyymma!! Å dem sista i hela södra sverige, yeeeahh!


Blev bio men bästa syster, Ett Öga Rött. Var helt ok, hade sina roliga stunder (guzzilago hihi) Käkade massa popcorn, höll nästan på å smälla av. Men är det bio så är det. Cola blev det med så nu är min slisk-kvot fylld för hela helgen, jepps! Så imorgon blire en fruktsallad, högst!


Nee..nu ska guzzilagon nanna kudde..


zzzzzzzzz....sweet dreams!



Av camilla - 28 september 2007 11:00

Nu är det skärpning! Måste börja skriva på mitt arbete idag, känns som om jag kommit in i en dålig period..orkar inte riktigt ta tag i det..kanske är det för att jag är så stressad över det...


Aja..Jonas åker till Vetlanda i dag för en grabbhelg, så jag får klara mej utan honom...:( Nästa vecka är sista veckan innan han börjar i Ggb i typ 2 månader..känns inte alls kul...jobbigt å fixa allt själv på veckorna när man är van å ha någon..:(


Usch..nu ska jag inte tänka mer på det...


Bio me systeryster ikväll! Ska bli riktigt kul, sen jobb hela helgen lång!


Byee

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards