Alla inlägg under september 2007

Av camilla - 4 september 2007 23:54

Owen Wilsons självmordsförsök i veckan berättade att något inte låg riktigt rätt till. Men Owens problem var mycket värre än någon hade kunnat ana. Owen bar nämligen på en mörk hemlighet.


Heroin och kokain
På ytan hade Owen allt – en strålande karriär och ett lyckligt förhållande med skådespelerskan Kate Hudson.
Men bakom alla glammiga Hollywood-fester, roliga komedier och röda mattan-leenden dolde sig en helt annan, väldigt bister verklighet.
Owen Wilson var nämligen beroende av både heroin och kokain samtidigt som han kämpade med en allvarlig depression.
Enligt The New York Post knarkade Owen så mycket att det till slut blev anledningen till att han och Kate Hudson gjorde slut.

Courtney Love försökte varna Owen
Owen Wilsons nära vänner skyller Owens destruktiva leverne på hans nyvunna ”vän”, den brittiska skådespelaren Steve Coogan, som Owen spelat in många filmer med. Steves före detta flickvän Courtney Love berättar för US:
–Jag kom precis ut från rehab och då var Steve där med drogerna. Jag försökte varna Owen. Jag försökte varna hans kompisar. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att Owen stannar långt utav bara helvete ifrån den där killen.

Uppbrottet med Kate
Owens missbruk gick så långt att en av hans riktigt goda vänner, bad boy-skådespelaren Woody Harrelson, försökte arrangera en så kallad intervention där Owens vänner skulle prata med Owen om hans drogproblem. Men Owen ville inte lyssna. Han umgicks bara med Steve Coogan och vid en punkt fick Kate nog. Kate förbjöd Owen att träffa Steve, eftersom hon "förstod att han var riktigt elak och hade dåligt inflytande" på Owen.
Men inget hjälpte.


(Ur veckorevyn)

Av camilla - 4 september 2007 18:50

Jo...var lite ledsen igår..å är idag med..


Älsklingen har fått erbjudande om en ny tjänst, han ska vara med å utveckla en ny avdelning på hans jobb (superkul för honom!!) men då innbär det att han måste gå en utbildning i 3 månader med start om typ 3 veckor...i GÖTEBORG...buuhh.. alltså är han borta på veckorna å kommer hem på helgen..å jag jobbar varannan helg så den quality time vi får är typ varannan helg..:(


Känns dötrist..speciellt eftersom vi precis köpt lägenhet å flyttat ihop igen efter min stapats på  8 månader i S-vall... Så han kommer att vara där till jul typ...


Så lite ledsen känner jag mej..men grymt stolt över att han fått chansen (bara en till som också fått erbjudandet). Så allt är lixom dubbelt.

Just vardagen är så himla viktig tycker jag, att komma hem, laga mat tillsammans å bara umgås...sova ihop å känna tryggheten att alltid ha honom nära..


Nej..uscha..men det kommer nog bli bra, eller det måste bli bra..man får väl se det positiva..typ att jag kanske kommer att åka til Götet oftare eller nåt...

Av camilla - 3 september 2007 18:57

Idag är jag lite ledsen...

Av camilla - 2 september 2007 09:18

Av camilla - 2 september 2007 09:13

Ledig hela helgen= LYX!


Blev en runda i Fältan med Jonas å syster. Fikade lite, lämnade in mina stövlar för omklackning å shoppade lite ;) Blev ett halsband från indiska (det på bilden) sen läppglans, nagellack å en grym väska från Åhléns! Ska försöka hitta bild på den!


Sen gick vi å kollade på lampor till hemmet...såå svårt å hitta ngn snygg...ska ha en i vardagsrumstaket å sen en i fönstret...får spana vidare...dem hade visst en lite cool lampaffär på kungsholmen..kanske ska dit i dag en sväng!


I eftermiddag kommer jonas Vetlandapolare hit å kollar in lägenheten, så jag får väl städa lite extra haha, å köpa lite gofika :)


Av camilla - 2 september 2007 09:07

Syster hade biljetter till Lilla Melodifetivalen i fredags som hon snällt skänkte bort till mej å Jonas.

 (Hennes jobb, å mitt gamla sponsrade alla tjejerna med kläder)

Så vi var på Vasateatern å kikade med henne å Adde :)


Va jättekul faktiskt, mycket roligare att se sånt där live å ännu bättre när det är gratis hihi


Tyckte att Vendela var bäst..men vinnaren Frida Sandén va ju lite rockigt cool hon me! Sen sjöng ju förra årets vinnare Molly med IdolOLA! Ojojoj säger jag bara, vilken hottie ;)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards