Alla inlägg under september 2007

Av camilla - 9 september 2007 21:43

Va inne å kikade på Blocket å hittade denna grymt coola fiat!

Hihi vikken sötis!


Finns här

Av camilla - 9 september 2007 21:32

njaaa...ite för min del..här knegas det på söndagar! Var rätt lugnt så tiden gick inte allt för fort..men hyffsat ändå :)


När jag kom hem blev det en tvättstugesväng, älsklingen hade redan börjat tvätteriet, najjs! Sedan veckohandling å middagslagning, blev lasange, smarrans!


Ibland blir man så less på vissa människor...huga NOLL personkemi..trist!

Av camilla - 8 september 2007 19:01

Herregud va kul, Aftonbladet rockar!


 Gynning, Orvar å Sebatian som gamla?

(Anita Ekberg, Fabio Lanzone å Robert Wells)

Av camilla - 8 september 2007 18:35

Freag var det igår, grymt skönt med helg men jag jobbar både lördag å söndag så det blir inte så mycket slappande för min del...


Mötte upp Becca efter skolan igår, vi kikade runt på söder å tog en fika, sjukt god chailatte vare!


Sen hem å laga lite mat, blev pannkakor å ärtsoppa, smarrigt! Ärtsoppa är fasiken underskattat!

Sen öppnade v en flarra vin å grundade lite inför kvällen, hade bestämt dejt me Jens för en drink ;) Tobbe å Micke anslöt lite senare å det blev fler än en drink å lite slirande på Stureplan innan vi slöt ögonen vi halv fem...grymt skojj med lite spontan partaj!


Idag har jag jobbat 13-17.30, skön tid!



Av camilla - 6 september 2007 17:50

Horoskop 6-19 september


VÄDUREN 21/3-20/4

Det krävs att du vågar. Om du kryddar ditt liv med äventyr och spänning kan du räkna med två krävande men väldigt innehållsrika höstveckor. Om du däremot mest går och väntar, så blir det vardag efter vardag och du kommer att känna dig både rastlös och uttråkad. Våga mera!

kärlek/sex: 5
kul/nöjen: 4
tur/pengar: 5

Av camilla - 6 september 2007 17:38

Var hos frissan idag efter skolan å klippte lugg ;) Blev rätt nöjd..ville ha lite "tjockare" lugg egentligen...men det går ju å fixa lite senare om man vill..sen har jag ju rätt tunnt hår s det kanske skulle se dumt ut...!


Jaja..såhär blidde det iallafall!

Av camilla - 5 september 2007 18:51

Jahapp då har man avverkat ännu en dag! Har haft slöjd hela dagen (eget arbete) Känns så sjukt att ha slöjd på högskolan, men grymt skojj! Hade riktigt bra flow idag så jag hann med mej väldans bra, har lite tid imorgon med, men jag ä ju klar med mina grejjer så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då.. men min käre lärare kommer säkert på nåt ;)


Slöjdade en grej till brorsan å nikitas kommande bebbe hihi. Men vad kan jag inte avslöja här...bloggar upp bild sen när jag gett bort den!


Shoppade lite på HM efter jobbet, blev en grå munkis, köpte den så att den blir mer som en kofta, lite tightare lixom. Å sen ett mörklila ribbat linne, very najjs!


Nu blir det inge mer shoppande denna månad, måste ju tänka på att jag är fattig student som lever på lån... (huga va det lät deprimerande...)


Nee..tajm för dinner!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards