Alla inlägg under mars 2007

Av camilla - 31 mars 2007 17:51

Hårparfym, de va en ny grej kanske man ska testa. CLEANs dofter är ju helt underbara!!

Av camilla - 31 mars 2007 17:34

äntligen är våren här å man vill ha lite annat än svart på sig.. :) Spana in dessa gobitar från HM! I like!

Av camilla - 31 mars 2007 17:18

Väduren 21/3-20-4Du har gott om energi nu, men ändå väldigt svårt att komma igång med saker. Motion och frisk luft kan hjälpa lite, få tankarna att klarna och motivationen att dyka upp. Annars finns det en risk att dessa två veckor bara passerar förbi utan att lämna ett enda spår efter sig.Läskigt att det alltid stämmer...ska ju köpa träningkort imorgon eller på måndag. (Dem hade precis slagit ut kassan när jag var där idag..)

Av camilla - 31 mars 2007 17:03

Ja då var det helg igen! Gött! Var ledig igår egentligen med min kära regionschef kom på besök å vi hade ett litet möte, fick sluta vid två iallafall så det va rätt lungt ändå :)Sen blev det stadsgång med syster bror å Nikita. Hittade ett ar jättesöta skor på Bianco som jag investerade in, syrran köpte likadana hon med. Twins som vanligt ;)Middag på Stekhuset å sen lite chips å godisinhandling till kvällens film "Djävulen bär Prada". Roligt å småsöt film :)Slöt väl ögonen vid ett å gick upp vid kvart i åtta imorse, har ju jobbat jag :) så det blev inte såå många timmars sömn men är väldans pigg ändå!Ikväll Oleayrs med syster å Jenny å sen kanske någon drink eller så :)Take care!

Av camilla - 26 mars 2007 21:24

Grymt härlig helg! Åkte bussen kl 17.00 i fredags till Elstockholmo! Kom fram vid halv tio å möttes av min älskling :) Skulle egentligen äta sushi men alla såna ställen va stängda så då blev det en hederlig pizza, funkade bra det me. Sen hem till lite godis å mys! Lördagen spenderade vi på stan, jonas shoppade järnet medans jag inte alls hade shoppinglust, konstigt nog, brukar rycka i shoppingnerven konstant annars hehe. Blev ett par snygga jeans från Solo å en rutig skjorta. Najjs! Fick min sushi till lunch med, smaskens!Middag på kvällen på Sonjas Grek, mitt favvoställe. Vi passade på att möta upp Jonas syster plus hennes kille som var i stan å hade en barnfri helg. Mycket trevligt! Efter en utsökt middag åkte de trötta föräldrarna hem å vi drog utpå stan en sväng. Blev en rätt lugn kväll, mötte upp några av Jonas polers å tog en cider å sen taxi hem till bädden. Söndagen blev soft, helt underbart väder så vi tog oss en promenad på Skeppsholmen å myste lite i solen. Sen lunch/middag på Fridays. Smarrigt värre!Fikade en snabbis me Marre å Peter innan det var dags att gå till bussen. Jättekul å träffa dem igen!Helgen gick tokfort, skulle vara gött om man kunde spola tillbaka...Å nu e det måndag igen, å Prison Break snart :)

Av camilla - 22 mars 2007 22:13

okej.. har spanat lite på nätet nu..måste ju komma på vad jag önskar mej i födelsedagspresent.. Här kommer lite..*CLEAN parfymen orginal*Biotherm body lotion*Biotherm ögoncremé*presentkort på Makeupstore

Av camilla - 22 mars 2007 20:09

Japp då har man shoppat upp dem sista slantarna innan lön! Påfyllning imorgon då :) najjs!Blev ett par ljusrosa ballerina från HM, har ju köpt både svarta å silver innan. Grymt sköna! Sen blev de ett par svarta örhängen från lindex å en supersöt röd virkad basker. (Baskern fick jag av mamsen i tidig födelsedagspresent, det gillas!)Var å fikade innan shoppingen med mora, blev en grillad macka med sallad för mamma å själv lyxade jag till det med chokladkaka å latte. Mums! Måste ju få unna sig lite gosaker ibland, speciellt när jag var så duktig å tränade igår :)Nu ska jag ta å tillaga lite sen middag, tacobiffar å ris står på menyn!So long!

Av camilla - 21 mars 2007 21:24

Mitt horoskop 8-21 marsVäduren 21/3-20-4 En resa kan locka, särskilt om du får möjlighet att ge dig av till en riktig metropol som New York eller Los Angeles. I övrigt handlar det mest om kärlek nu, din dragningskraft är enorm och du vill gärna ha en hel del romantik i ditt liv. För att inte tala om erotik. Två heta veckor. Najjs, dessa veckor har ju precis tagit slut, e ju 21:a idag. Resebiten slog ju in då jag var i Hongkong å Bangkok :) Å the love...ja är ju alltid så kär i min jonas :) Så det slog väl också in! Trevligt horoskop, hoppas att nästa blir och stämmer lika bra!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards