Alla inlägg under februari 2007

Av camilla - 27 februari 2007 22:12

Hmms.. Nicole Richie har nog Hollywoods snyggaste page å Jessica Alba har nog den snyggaste å den glammigaste ""natural looken" på frippan! Vem ska man härma? hihi Hjälp mej å RÖSTA PÅ DEN DU TYCKER :)

Av camilla - 27 februari 2007 22:05

Å va skönt de va å vakna imorse å inte må illa!! Åt en gigantisk portion gröt, har aldrig smakat bättre!Lunchen på jobbet smakade också gudomligt å latten var superb :)Att må illa å ha kräksjukan är verkligen inget för mej. Å säkert inget för någon annan heller haha.But now its over! For good I hope!

Av camilla - 26 februari 2007 21:00

Victoria’s Secret kommer den ifrån...

Av camilla - 26 februari 2007 15:28

usch...mår inte alls bra. Började igår när jag mådde illa å kräktes hela dagen... Bakfull? nja..väldigt kraftig bakfylla isåfall. Å Marre var ju här, fick jättedåligt samvete att jag mådde så dåligt när hon var här...Trodde att det skulle gå över tills idag, men nej. Lite bättre men fortfarade illamående och världens huvudvärk. Har bara fått i mej lite gröt idag.. Synd om mej. Nu vill jag blir frisk!!

Av camilla - 24 februari 2007 17:01

ja herregud man ska alltid lyckas...Skulle släppa in Marre igår när hon kom me taxin, så jag gick ut ur porten iförd en väldigt glamourös (?) mysdress, strumpor å matchande ballerina (not). Sen stängdes porten igen å jag, den största nöten på denna jord, trodde att den inte skulle låsa sig själv, som den gör efter kl 21.00 på kvällen. Så då var vi utelåsta å nycklarna låg i den olåsta lägenheten på andra våningen. (å nej, det går ej att klättra upp dit)Men då vevar taxichaffören ner rutan å säger att hans taxikollega bor i samma hus å att hon är påväg hit! Helt sjukt å helt sjukt snällt. Vi fick tillåmed hoppa in i taxin å värma oss medans han snällt väntade på sin kollega. Så underbart snällt!! Han nobbade tillåmed en körning med "jag är upptagen i några minuter till, så jag kan ej ta den körningen" för att vi skulle få värma oss (!)Han är verkligen månadens VARDAGSHJÄLTE! Tyvärr hade vi inget diplom redo eller någon medalj, men det skulle han absolut haft! Ja det blev kvällens drama. Å lite småkul vare ju. Iallafall tillräckligt kul för att jag skulle blogga veckans längsta inlägg om det hahaNu blire mat å sen party!!

Av camilla - 23 februari 2007 23:20

Sitter å väntar på att Marre ska anlända till stan, hon kommer fram vid tolv, mitt i natta. Huga. Blev pålurad av blåbärspaj innan av Anne-lie, var extrapris på Hemköp, kunde man ju inte motstå. Å lite vaniljvisp till det. Smarrigt. Ska snart slå på ugnen så den e klar när Marre kommer, då ska vi svulla lite hehe. E den som är på bilden förresten :)Var på afterwork innan, blev bjuden på ett glas vin å lite mat, å då menar jag lite. Typ sallad å lasange. Fast de va ju gott. Å bäst va ju brödet, grymt! Var rätt avslaget, blir lätt så en fredagkväll när alla kommer direkt från jobbet. Eller så blir det tvärtom :)jeje..Nää nu ska jag ta å beställa en taxi till Marre så hon (och jag) slipper vandra hem i kylan.Sweet dreams!

Av camilla - 22 februari 2007 21:36

Imorgon är det löning! tjoo! Ska bli grymt skönt, känns som om jag varit pank i en evighet..:)Imorgon kommer Marre å hälsar på, ska bli så kul! Blir väl lite shopping på lördag å sen middag å utgång å bakisdag me dvdboxar på söndag heheSka på afterwork imorgon me, gratis mat å vin, tackar man ju inte nej till!Nee nu ska jag ta å ringa min käre man å pratas lite. Sweet dreams..

Av camilla - 22 februari 2007 21:16

Spana in denna söta outfit! Halsduken är såå fin på Mikas- modellen Malin!Vill ha!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards