Alla inlägg den 19 februari 2007

Av camilla - 19 februari 2007 21:09

Vaknade upp vid tiotiden på lördagen. Dags att äta frulle med Jonas päron som anlänt! Mycket trevligt! Sen drog vi ut på stan en sväng å fikade på ett mysigt café. Blev latte å en go kanelbulle. Sen var det dags för helgens höjdpunkt: ORUP å LENA på Chinateatern! Vi hade blivit bjudna av Jonas föräldrar, så snällt! Var jättebra verkligen! Kan jag rekommendera!Efter showen begav vi oss till hotellbaren L'anglais för ett glas vin. Å sen till "Stolen" där vi hade bokat bord. Grymt god mat där, jag år lamm med varma rödbetor och chevré ost. Efter den helt underbara middagen åkte vi hem å öppnade en till flaska vin å satt å småpratade tills sängen kallade. Söndagen blev soft, först en promenad ner mot Stureplan där vi fikade på Espresso House, världens goaste latte me sån där go Baristamjölk. Gick å kikade lite i affärer å sen gick vi till Fältan å köpte lite sushi tog med hem. äntligen fick jag min sushi :)Sen var det dags att åka hem igen...kändes jobbigt som fan å lämna allt, speciellt min underbara Jonas... Vill tillbaka nu!

Av camilla - 19 februari 2007 20:51

Vilken underbar helg! Toppen! Var i Sthlm för andra gången sen jag flyttade till norr. Grymt härligt att vara tilbaka å träffa alla igen. Åkte ner på torsdag kväll med tåget. Kom fram vid halv tio till centralen där min älskling mötte upp mej med massa goa pussar! Sen åkte vi hem till karlaplan å gjorde varma mackor. Hade tjatat hela dagen om sushi, men varma mackor blev minst lika gott!Jonas gick upp å jobbade på fredagen så jag låg å slumrade fram till halv elva, såå skönt.Sen blev det en fika med Stina på Sturekatten. Åt en supergod äppelkaka med en gigantisk maräng på toppen. Låter skumt men va smarrigt som bara den!Sen drog jag vidare till mina hemtrakter, sköna Söder å mötte upp Becca för en smoothie. Mums!Dagen gick väldans fort å var tvungen att rusa med Jonas till systemet för att inhandla lite berusningsdrycker till helgen ;) Mötte upp Marre och Agno också, de följde med hem å drack lite vin innan vår Tapas middag på Oxid. Blev massa pladder å vi råkade komma en halvtimme sent till Oxid, så personalen blev lite sura tror jag...hehe. Sjukt gott var det iallafall! Å vitlök i allt! mmmVar hur kul som helst å träffa mina bästa vänner!! Love u!Både Marre å Agno gjorde en tidig kväll å Becca kom å mötte upp mej å drack mer cider med mej. Vi drog vidare til O'baren där det tydligen var Elvis tema med enbart sån musik. Men det var ju helt ok.Kvällen blev rätt tidigt, slöt ögonlocken vid två tror jag! Med klänningen på, som vanligt. Att jag aldrig lär mej..:)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards