Alla inlägg under maj 2008

Av camilla - 31 maj 2008 16:01

Blev en systerdag på söder idag, mysigt som vanligt! Började med frulle på ett mysigt ställe som hade uteterass, inte helt fel.

Gick runt lite å kollade i affärer, hittade två söta toppar!

Å en jättefin bikini. Men den tänker jag inte visa upp här hehe ;)


Nu har jag fått min lyx för idag, nu blir det plugg hela kvällen lång!

Av camilla - 30 maj 2008 19:55

Gick på stan i några timmar efter skolan idag, fick med mej en tjej från klassen så då var det ju ännu roligare :) Hittade en jättesöt klänning, men nu när jag kom hem kändes det inte lika klockren...hmms...får se om jga behåller den. Är iallafall i stort behov av sommarkläder. Har inga typ.

Vad hade jag på mig förra året?


Känns tomt här hemma nu när Jonas är borta. Blir nog en soft kväll, köpte lite glass å massa frukt. Så fruktsallad å glass bli nog gott! Sen en tidig kväll, e jättetrött. Ska träffa syster imorgon förmiddag å funderar på om jag ska jogga innan. Har kommit in i ett joggingflow nu, skönt!


Over and out...



Av camilla - 30 maj 2008 08:10

Fredag idag, helt galet! Ska strax bege mig till skolan, har heldag idag.

Sen ska jag ut i soolen, ska bli tokvarmt här idag!!


Älsklingen åker till Vetlanda över helgen, kommer sakna honom massor!


Nee dags å gå, ha en skön fredag alla!!

Av camilla - 29 maj 2008 20:04

Denna sötis från Forever 21 vann jag precis på Tradera!

Tänkte ha den på midsommar, kan nog bli finfint de ;)

Av camilla - 29 maj 2008 16:37

Nu har jag varit duktig! Började dagen med jogging 4km, satte mig med utvärderingar av 3 st litteraturredovningar efter det å nu har jag skrivit 5 sidor på min hemtenta! Effektiv dag! Nu är jag värd en piggelin :)

Av camilla - 29 maj 2008 09:14

Sov jättelänge idag, till kvart i nio, värsta sömntutan.

 Hade behövt kliva upp lite tidigare...har massor med plugg idag.

Men men, ska iallafall börja dagen med en joggingtur! Hurtigt va?






Update: Nu e jag tillbaka å ska äta det ni ser på bilden, fiberhavregrynsgröt, 1/2 skivat äpple och lite kanel på toppen. Å till det lite mjölk såklart!

Nu är beach 2008 nära.

Av camilla - 28 maj 2008 08:45

Har självstuider idag å vet ni vad jag ska göra? Jo, jag ska på intervju!!

Kl.13 ska jag vara där, håll tummarna å tårna!!


Vaknade å kände mig lite nervös blandat med ångest...

drömt massa konstigt inatt :( 

Funderar på att gå ut å jogga å springa bort lite av det nervositeten, sen måste jag ju fundera ut vad jag ska ha på mig på intervjun!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards