Alla inlägg den 16 maj 2008

Av camilla - 16 maj 2008 22:45












Ibland kan jag bli så trött på Stockholm å att alla ska se likadana ut.




Ett tydligt exempel är den här topen från H&M som Elin Kling har på sig. Spanade in den för någon vecka sen, tycker att den e supersöt,




 MEN inte när ALLA såkallade modebloggerskor ska springa runt i den.





Då blir jag helt plötsligt anti. Men Elin var ju söt i den. Och alla andra.

Av camilla - 16 maj 2008 21:12

Spontankvällar blir oftast roligast! Mötte upp Linda efter praktiken, gick å fikade med henne å Natalia. Sen en sväng på stan, spanade in massa fint, är dock lite snål ibland så det blidde inget köp idag...


Jag å Linda drog sedan till Fridays för å äta å dricka lite vin med hennes syster, supermysigt verkligen! Hade med mig kamera men glömde självklart att fota vår trevliga stund...


Nu e jag hemma. Jonas e på jobbfest å lär ramla in någon gång inatt. Tror faktiskt att jag ska ta å städa lite...ja jag vet att det är fredag, men har man inget annat för sig så kan det vara rätt skönt å göra lite snyggt :)

(Är inte alls pedant...)


Nee...dags å ta tag i det innan klockan slår 22.00 och det ska vara tyst i huset. Hoppas att ni haft en bra fredag!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards