Alla inlägg under juli 2007

Av camilla - 25 juli 2007 11:09

Ja gud va dålig jag har varit på å uppdatera här..:( Fy skäms!

Nu är vi iallafall i Vetlanda, Jonas hemstad :) Gotland var super! Strålande sol, jättegod mat å lite partaj bjöd Visby på! Kan lägga upp några ,sen så får ni se!


Idag ska jag, Jonas å Växjö å kika lite, ska bli skoj. Tobbe kommer nog alldeles strax så det blir ett kort inlägg idag. Kanske bloggar lite mer imorgon!


Bajbaj!

Av camilla - 17 juli 2007 14:40

Hello alla! ännu ett blogginlägg från mobilen..har inge internet här..får hitta ngt internet café snart hehe. TACK alla som grattat mig här, så söta! so long!

Av camilla - 13 juli 2007 19:06

Jeeeaaahh kom in på skolan, så till hösten blir jag plugghäst! :) Känns bra de! Förutom att ekonomin kommer att bli sämst med studiemedel, men jag har ju extrajobb så det blir nog inte nudlar varje dag hehe :)


I morse åkte jag å Jonas till hufudstaden, gött å vara här igen, känna lite puls :) Mötte upp Marre för lunch, hon skulle på intervju idag så vi höll henne sällskap innan. Sen åkte vi hem, dumpade av väskorna å jag tog ett powernap, sen gick jag ner på stan för å möta upp Marre efter intervjun.


Blev lite shopping, jättesöta ballerina-läder skor med öppen tå från TopShop wonderful! Å en tisha från gina å en snyggt guld-midje-bälte= very najs! Sen gofika å hemgång. Så kul å träffa min sötis igen!


Imorgon bitti ska jag till St:Görans ögonakut..igen...mitt ena öga är rött å vägrar bli bättre så nu ska jag kolla upp det igen, typ för 3:e gången, nu jäklar måste jag få några starka "magic" droppar, man vill ju inte se ut som om man festat en vecka i sträck.. hoppas att dem kommer på vad som är fel, vill inte ha rödöga nå mera.. 


Av camilla - 13 juli 2007 11:38

C O O L T! Sitter på bussen påväg till sthlm å mobilsurfar. Vilken nörd man e haha

Av camilla - 11 juli 2007 18:26

Efter Gatufesten åkte jag å Jonas å Simba till stugan i Jämtland. Vädret var inte på topp men mysigt hade vi ändå, noll mottagning på mobilen, mysig brasa, yatzy å shack å promenader med Simba. Härligt å komma bort till en total tystnad i bland. Lägger upp några bilder :)

Av camilla - 11 juli 2007 18:14

Dag 3 lördag

Rätt sega efter 2 dagars festande... Dagen blev lugn, sen lite fixande å cider innan gatufesten , kikade på BKO å Marit Bergman, regnade rätt rejält så vi bangade på mer party å drog å hyrde en film, köpte lite godis å kröp upp i soffan. Herreud vad tråkigt det lät, men det var det faktiskt inte. Fick ut allt jag ville av torsdagen å fredagen (fast vi inte ens kom ut på fre...haha) Så jag kände mig rätt nöjd, måste ju spara lite på krutet till Gotland å småland också hehe


Käkade langos innan vi gick hem med, Langos Lyx, sjukt gott!!


Av camilla - 11 juli 2007 18:10

Dag två fredag

Avskedsfest för mig med jobbet å lite andra polers.. snyft! Fick ett jättegulligt skrivet kort å ett superfint halsband av dem! Gulligt!!

Blev lite dricka å tilltugg, musik å fylla haha :) Superskojj! Blev rätt sent innan alla hade gått hem, typ halv ett gick dem sista. Så då skulle jag å Jonas pallra oss ut till gatufesten, men det ösregnade, så vi vände å slumrade in på soffan istället. Men det gjorde inget! Hade en toppenkväll ändå, kunde inte ha blivit bättre, TACK alla ni som gjorde den till det :)

Av camilla - 11 juli 2007 18:06

Dag 1 torsdagen

började rätt lugnt, jag jobbade min sista dag...snyft..å sen hem å ladda om inför kvällen..

Jonas väntade hemma med lite mat å vin, söt som han är! Blev lite förfest, bara vi två :) Sen ner på stan för lite öl å så. Träffade på två schyssta killar när vi satt i Oscars tältet, började snacka lite med dem å helt plötsligt stod vi på balkongen, 5 våningen till höger om stora scenen. Coolt. En av killarna jobbade nämligen där, vilken utsikt! Kolla bilden :) Sen blev det party natten lång å sen en korv på Statiol vid mig. Slöt ögonen vid halv 4 tror jag.. :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards