Alla inlägg under juli 2007

Av camilla - 11 juli 2007 17:58

vilken dålig bloggare jag har varit senaste veckan! Fy skäms!!


Jeje..nu kommer en update :)

Av camilla - 3 juli 2007 22:35

Japp idag efter jobbet blev det lite käk å en cider på Olearys med Anne-Lie, Lisa å Pernilla. Mycket trevlans! Kände mig dock lite trött, eller gör fortfarande..så det blev hemgång efteråt.

Pernilla var dock lite partysugen, stackarn jobbar ju hela Gatufesten...:(


Nu ska jag snart nanna, har städat iordning här hemma lite, imorgon kommer min Jonas!!


puss å gonatt



Av camilla - 2 juli 2007 21:39

Kirsten Dunst tror jag har blivit en ny favorit bland alla kändis-stil-ikoner. Sådär skönt avslappnad liksom..

Den puderosa klänningen är inte heller så dum..me like :)

Av camilla - 2 juli 2007 21:21

ja var helt ensam på min lilla "efter-jobbet-solning" hela stora gräsplätten för mig själv, rätt skönt! Drog med mig lite skön musik å några tidningar å bläddra i, soft!


Grym stämmning på stan idag, helt underbart väder å gatufesten i antågande! Blev jättesugen på en cider när jag gick förbi alla tält idag, kanske blir en imorgon med Pernilla å Kattis :)


Nu börjar det verkligen kännas att jag snart slutar...huga.. men jag känner mig ändå jättenöjd med mitt beslut. Vill ju vara med min älskling, har känt av under 8 månader att jag verkligen inte är någon ensamvarg, även fast det är skönt å vara själv ibland. Men grymt jobbigt å sova ensam varje kväll.. men nu blir det snart ändrig på det! Skönt!


Nu ska jag hoppa in i duschen å göra en helskrubbning  fixa fötterna å göra inpackning. Lite vardagslyx sådär :)





Av camilla - 1 juli 2007 20:47

Av camilla - 1 juli 2007 20:20

den här var ju inte så tokig

Asos 269:-

Av camilla - 1 juli 2007 20:08

Härligt med helg å ledighet! Kände att jag behövde det efter en hård vecka!

Jag å Jonas har bara tagit det lugnt, blev en sväng på stan igår, köpte en söt klänning på HM som jag tänkte ha på Gatufesten nån av dagarna! Ska ju ha avskedsfest på fredag också, ska bli kul men lite sorgligt... huga snart är min tid i norrland över..


Har köpt lägenhet nu också!! Ligger vid Gärdet å inflyttning 1 aug , PERFA!!

 Känns skönt, nu är gäller det bara att jag kommer in på skolan (lhar sökt till lärarhögskolan) då är allt klart! Skulle kännas grymt skönt.  Är ju lite jobbigt å säga upp sig å sen inte komma in på skolan man tänkt sig, men jag tror att jag borde komma in..har ju inte helt kassa betyg..


Får väl blogga upp bilder på lägenheten om 1 månad då, för idag är det exakt en månad kvar. Grymt att det klaffade så bra med säljaren, ibland kan man ju få vänta ett tag på å flytta in..


jeje.. nu är det dags att ta tag i disken..tjooho..


ha en skön kväll :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards