Alla inlägg under oktober 2007

Av camilla - 31 oktober 2007 20:02













 


 

Av camilla - 31 oktober 2007 16:47




 

Kolla in detta snygga pyramidarband

från Kenneth Jay Lanes


(Kan köpas på KyssJohanna)

Dessvärre går det loss på närmare 1000:- riksdaler...huga


Men snyggt vare!! Julklappstips kanske...:)



Av camilla - 31 oktober 2007 09:15

Idag ska jag göra min första uppgift i den nya kursen,

spana!

Kolla in folk å försöka se vad det är för människor i mitt område, östermalm!

Spännande...leka lite detektiv med block å penna på skoltid :)

Av camilla - 30 oktober 2007 19:03

Ok, jag är inte lika vig som supertanten på bilden,

men snart lite vältränad iallafall!


Va på personlig träning idag, la upp ett bra program,

så nu jäklar ska det tränas!

Av camilla - 30 oktober 2007 09:09

Japp det stämmer, igår kväll gick han runt å spände sig

å visade upp sin vältränade bringa,

ALLA lampor var tända så jag är säker på att han ville synas.

 Ja..hade man varit singel kanske han hade fått napp HaHa :)


Av camilla - 30 oktober 2007 09:05

Jepps idag börjar min nya kurs med praktik!

 Ska bli skoj men lite nervöst, byter typ helt klass, slås ihop med alla andra som började nu i höstas å delas upp i vilket område man valt praktiken.

 Så man får ju hoppas att man hittar nån vän:)


Drömde att jag gifte mej inatt, var så hima fiint! Å Jonas var förstås brudgum, annars hade det inte vart så trevligt haha. Blev sugen på bröllop när Jonas kompisar gifte sig i somras, var så vackert! Men det får väl vänta några år, man vill ju kunna bjuda mååånga!


Nu ska jag göra mig lite frulle, ha en bra dag alla!!

Av camilla - 29 oktober 2007 09:49

Japp nu kommer en liten update...


Fredag: Älsklingen kom hem!! Kikade på idol å myste me popcorn, vin å vindruvor mums!!


Lördag: Delar av la familja på besök! Blev en sightseeing i vårt nya bostadsområde, sen hem å fika äppelpaj å vaniljvisp, gudomligt god! Lite catch-up snack å sen lite fixning inför kvällen, middag på grekisk restaurang! Syster, Adde å Jenny kom också, trevlans trevlans!!


Slöt väl ögonen vid halv två, mycket å ta igen är man inte ses så ofta.. :)


Söndag: Mysfrukost å sen en långprommis i det härliga vädret, fotade lite också. (Bilden på skogen å kossan) Å ni som trodde att Sthlm bara var shopping i enorma gallerior å trängsel på tunnelbanan: tänk om när ni ser dessa bilder. Sthlm har en underbar natur med, så det så hahaha :)



Japp det var helgen, nu har en ny vecka börjat! Ny kurs imorgon, idag ska jag plöja två böcker är det tänkt, jiiiihaa!


Sen ska jag till Becca ikväll, ska bli superskoj å se deras nya lya!!

Av camilla - 28 oktober 2007 15:20

Ingen som röstat på bäst matchande kändisparen? Hugaligen,

jag som hade sett fram emot massa kommentarer..:(

 Aja..man kan ju inte orka allt på helgen, ni är förlåtna..


Haft en supermysig helg me några delar av familjen på besök! Mycket trevligt! Lägger upp lite pics sen...nu ska det tvättas! Tjoho! Dagens höjdpunkt...not haha :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards