Alla inlägg under oktober 2007

Av camilla - 11 oktober 2007 16:21

Hemkommen från skolan, började med vårat tittskåp idag,

kommer bli superbra det där :)

Men alla i gruppen var så inne på att göra klart så vi glömde helt bort lunchen, så den har jag precis intagit, hemma!

Helt skakis när jag gick hem från skolan..huga inge bra det.

Man ska äta på fasta tider säger mamma! Ska bättra mej..


Ska träffa upp marre syster å agno vid halv sex, fika å snacka lite skit!

Ska bli skojj, länge sen alla vi träffades..


Men så måste jag ju packa tills imorgon när man ska åka norrut!

Hinner träffa min älskling på centralen en timme innan bussen går också, han kommer från göteborg å ska vara här i helgen,

ska bli mys å se han igen!! Längtar!!


Jeje...packningen kallar...over and out!

Av camilla - 10 oktober 2007 16:22

Kortklippta välmålade naglar är aldrig fel! Me like!

Snyggt va det här lacket ;)


Idag har vi varit på stan med stuidegruppen å inhandlat lite prylar till vårat tittskåp, å imorgon blire ljusterapi (va en i gruppen som fick förhinder idag så vi sköt på det tills imorgon istället..)


Nu håller jag på med den trevliga tvätten, wiiieee! Men skönt när allt är klart å doftar gott!


Snart bär det av till Norr, ska bli så kul!!



Av camilla - 10 oktober 2007 16:18

Tjuvlyssnat: IKEA, Kungens Kurva, Stockholm


Ett medelålders par går omkring och provar sängar på sängavdelningen.

Kvinnan (går fram till en säng): Men Tomas, den här då? Den har väldigt bra stötdämpning.
Mannen (med butter röst): Det spelar väl ändå ingen roll. Allt vi kommer att göra i den är att sova…

Av camilla - 9 oktober 2007 15:24

Jap ibland faller man för grupptrycket.så här kommer dagens outfit plus att ni får se klippningen, klippte ju av typ 5 cm, håret trasslar MYCKET mindre nu, sköönt!!


Okej..outfiten är..


*Klänning BIKBOK

*Kofta BIKBOK

*Örhängen H&M

*Strumpbyxor H&M


Va superlänge sen jag hade klänningen på mej, känns lite nostalgiskt, tänka tillbaka på BikBok-tiden hihi :)



Av camilla - 8 oktober 2007 18:59

Idag började vi på vårat projekt! Känns superkul, trivs jättebra i gruppen! Vi ska skriva om ljusterapi, grymt intressant det där med ljusets betydelse.. Kan uppdatera er här sen när jag är mer påläst ;)


Sen drog vi in till Sthlms stadsbibliotek  lånade lite böcker, skaffade mej ett lånekort! Tjoho! Sist jag hade ett lånekort var väl i grundskolan tror jag..men smart det där med att låna böcker jue! Sen kan man läsa massa tidningar där helt gratis, skummade igenom Sundsvalls Tidning idag, skojj å se vad som händer där hemma :)


Var hos frissan efteråt å klippte av 5 cm på håret, trassalde sig så mycket bak så det var skönt å klippa bort lite, trassar förhoppningsvis mindre nu :) Har sprungit hos frissan tokmycket på senaste, pjjuu..

Men nästa gång får väl bli när jag ska flytta upp "plopparna" som mina extensions är fästa vid, om typ 3 månader.

Frissan är ingen sparbössa direkt...


KUL med alla kommentarer till mitt spindelinlägg

 jättekul å få lite sånt jue!!

Mer sånt!! :)



Av camilla - 7 oktober 2007 21:55

uscha kolla in den här sötnosen (not)

Han sprang omkring hemma hos mej, usch usch!!

Av camilla - 7 oktober 2007 21:22

Another ditch in the road
You keep moving
Another stop sign
You keep moving on
And the years go by so fast
Wonder how I ever made it through

Av camilla - 7 oktober 2007 21:08

Saknar min älskling jättemycket!! Han har bara varit borta sen i fredags..men ändå...vi ses inte förrens på söndag kväll..buhu..Hittade den här fina bilden på oss från Göteborg förra sommaren! *kärlek*


Idag har jag hängt me Marre å Peter på IKEA, mycket trevligt! Började shoppingrundan med lite äkta ikeafood: Köttbullar! Mums!

Handlade en jättefin matta, två lampor, blommor, ramar å ljus såklart ;)

Är mycket nöjd! Perfekt att dem hade bil å va så snälla å både hämtade å lämnade mej!! Tack sötisar!


Nee..kanske man ska göra lite fruktsallad å äta lite goglass till hihi!


Bye bye äppelpaj



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards