Alla inlägg under januari 2008

Av camilla - 30 januari 2008 17:15

Det är inte ofta jag tipsar om recept, men detta måste ni bara testa!

 Laxbiffar med japansk sås!

Det blir det till middag, ska sätta igång nu tror jag,

smaskens till sista slicken ;)

Av camilla - 30 januari 2008 08:19

Godmorgon alla!

Sitter å äter lite frulle nu, börjar 12 idag men ska plugga lite innan. Duktigt va?

Har grym träningsvärk i rumpan idag, skönt! Körde lite extra igår. Nu jäklar ska jag komma i form till Beach 2008 :)


Ikväll kanske det blir lite träning igen..

vi får se hur lat jag är när jag kommer hem hehe

Av camilla - 29 januari 2008 18:30

Japp då har jag kommt hem från barnvakten, hämtade tjejerna från dagis, gungade i parken och läste Bamse. Mysigt!


Nu ska jag å J iväg å träna lite, gött mos!

Av camilla - 29 januari 2008 07:28

Godmorgon!

Sitter å äter frulle nu, ska snart torka håret!

Efter skolan ska jag träffa mina två små tjejer som jag är barnflicka åt,

 ska bli kul. Ska hämta från dagis å leka lite, jobbigt arbete jag har hihi :)


Ha en bra tisdag alla!

Av camilla - 28 januari 2008 15:47

Har varit i skolan idag, kom precis hem. Var helt ok, lite trött efter helgen, tröttheten sitter i tills på måndagen om man varit ute på lördagen..


E lite osäker på min inriktning asså...känns inte helt toppenbra...måste ta ett snack med min lärare å se om jag kanske ska byta helt. Jobbigt det där.


Ikväll blire träning å plugg, har ingen inspiration till att blogga idag, så det här blir nog det tråkigaste inlägget på länge...


Bajbaj äppelpaj

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards