Alla inlägg den 16 januari 2008

Av camilla - 16 januari 2008 23:47

Signar ut för ikväll! Uppe för sent igen. Ångest.

 Men men sömnen får jag ta igen i helgen istället :)


Dröm fina drömmar alla där ute!

Av camilla - 16 januari 2008 19:14

Näe fy vilken äcklig grej som hände mig på vägen hem från skolan.

Gick typ 10 m bakom en man, hade skor utan klack så han märkte nog inte att jag gick bakom honom...


Efter nån minut hör jag världens dån, typ 3 ggr på raken.

Jag tänke: "Vad var det där?" vänder mig om för å kolla om det var något bakom mig som lät. Men ingenting där.


Precis när jag vänder tillbaka huvudet kommer det en stank utan dess like. Han har lagt av några brakare rakt framför mig.


Han har då inte märkt att jag gått bakom honom, förhoppningsvis, annars var det lite lite oförskämt gjort... Han kände väl för att släppa ut lite gaser som han gått å samlat ihop under dagen å passade kanske på då han trodde att han var ensam. Ensam ute i det fria typ.


Näe usch va äckligt å bli fisen rakt i ansiktet. Men lite kul å berätta om på nåt vis, inte varje dag man stöter på pruttmannen.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards