Alla inlägg den 9 januari 2008

Av camilla - 9 januari 2008 21:16

Ville ju att TAKIDA skulle ta hem "årets hårdrock"

Grammisgalan

men icke sa nicke...vilken skit!

Av camilla - 9 januari 2008 18:20

Så skönt å komma ut lite, fått massa energi från mina klasskomipsar, gött!

Blev lunch me Vitali å fika med honom å Linda, trevligt å ta igen lite, höra hur alla haft det över jul å nyår :)


Var en sväng på Myrornas när jag kom hem, hittade inget...massa kärring grejjer..(<---ursäkta ordvalet)...


Strax kommer J hem, ska dra ner å handla lite å sen blire middag, mums!


Funderar på å flytta till en annan bloggadress...får lixom dålig respons på vad jag skriver här...har ungefär samma antal besökare per dag men väldigt få som kommenterar, tråkigt ju! Vi får väl se hur jag gör...

Av camilla - 9 januari 2008 10:01

Idag har jag planer, jippiie!


Först ska jag berätta om nattens dröm (har ju drömt massa nu hela veckan) jag drömde att jag var i Kina med hela familjen och intervjuade massa konstiga människor...sen träffade jag en gammal klasskompis från gymnasiet som hade "gjort om sig" till kines...hon passade bra i det :) Haha, sjuk dröm alltså...


Dagens planer då..fixa lite här hemma, lämna in min text på skolan å sen Lunch med Vitali från klassen å sen fika me Linda! Fikan blir bäst, lände sen ja såg dej Linda!


Jepp, dags å ta ta i sig då! Bye bye!


Å förresten...har varit dåligt med kommentarer på sistone, skriver jag så tråkigt?

Av camilla - 9 januari 2008 09:55

Kikade in på Halén.com häromdan, blev förvånade över hur mycket snyggt det fanns där...jag sammanställde några favoriter! Vad tycks?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards