Alla inlägg under november 2006

Av camilla - 2 november 2006 08:37

Idag är det min sista dag på jobbet forever..Känns lite sorligt..Ska köpa några bakelser eller en tårta å bjuda mina kära kollegor på!

Av camilla - 2 november 2006 08:29

Herregud vilket kaos det blev igår när snön kom här i huvudstaden! Som alltid. Folk är aldrig beredda på snön här, på bussen var det en tjej som sa:-Gud vad det snöar, och inte var man förvarnad heller, helt oförberedd. Okej, men det är faktiskt november nu, det ska vara snö! Hade förstått hennes kommentar om det var typ augusti eller nåt.. .)Jag satt fast i busstrafiken från jobbet i 1,5 timmar, tar i normala fall tio minuter att åka från jobbet till slussen... Bussen slirade och höll på att köra ner i diket ett antal gånger. Sen efter halva vägen fick alla i bussen kliva av och stå och vänta i snökaoset. Efter en halvtimme fick vi reda på att all busstrafik var inställd...som tur var kom det en taxi och jag hoppade in i den tillsammans med tre andra "främlingar" puh...Idag är det bättre väder..helt vitt ute och rätt så vindstilla, skönt! Kanske man kommer i tid till jobbet då..

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards