Alla inlägg under november 2007

Av camilla - 29 november 2007 21:52

Japp här har ni ett bildbevis, Olas signerade skiva till MEJ!

Tog massa kort me Lindas systemkamera med,

lägger upp dem sen när jag fått dem, massa på mej å Ola hihi :)

Känner mej som värsta fjortisen nu men han e rätt söt pojken!

Av camilla - 29 november 2007 08:25

Skola idag å sen till syrran å jobba!!


BIKBOK i Täby har VIPkväll idag & har 20% rabatt å IdolOLA som kommer å signerar sin nya skiva!! Gissa om jag ska köpa? Jess!!



Av camilla - 28 november 2007 17:01

Idag var första dagen i 5:e klassen där jag praktiserar, herregud vad jag är slut i huvudet! Helt sjukt vad det kan ta på krafterna, eleverna var supergulliga å snälla men jag spände väl mej plus att jag inte hade någon riktig rast på hela dagen, på luchen åt jag med dem å sen hade jag rastvakt med min klasslärare.


 Men kul var det. Behöver dock plugga lite på matten kände jag, läsa på lite så jag kan förklara lite bättre imorgon. Lånade hem matteboken å facit så jag ska nog ta å plugga lite femmans matte ikväll haha :)

Av camilla - 28 november 2007 16:26

Läste precis på Kanal5 s hemsida om Tyra Banks, att hon är jätteosäker

på sig själv om hon inte har peruk eller extestions.


 Jag tycker detta sänder fel signaler till alla unga tjejer

som kollar på TopModel, självförtroendet ska inte sitta i håret! 

 alla är vackra på sitt sätt!

Genom sitt sätt att agera sätter hon upp ett sjukt ideal.


Tyra, våga vara den du är bakom alla hårtestar!!

Av camilla - 27 november 2007 22:04

Jippi!

Jag vann bugivningen på dessa söta stövlar! Vad tycker ni?

Kammade hem dem för en struntsumma,

känns bra :) hihi

Av camilla - 27 november 2007 21:11

Vilken underbar familj! Kändes supernaturligt! Dem små flickorna kom rusande emot mej å gav mej världens bamsekramar, så söta!

Nästa vecka blir det typ inskolning, då ska jag lära mej hur allt går till med dagis å nattning, ska bli så kul!


Sitter å kikad på Desprete Housewifes nu, ska önska mej första säsongen i julklapp tror jag, har börjat gilla serier mer å mer, det är liksom skönt skruvad på nåt sätt!


Å vad glad jag är över att ha ett jobb hos en sån supertrevligt famillj! Jiihoo!


Av camilla - 27 november 2007 08:50

Vaknade imorse å kände att jag hade varit arg i natt, hade en sån känsla i kroppen, drömde väl nåt mindre kul..knäppt det där hur man kan bli påverkad av sina drömmar..


Idag e det skola å sen ska jag på middag hos min barnflickefamilj! Ska bli spännande å är lite nervöst...går nog bra :) Updaterar sen hur dem var..


Nu frulle å sen lite fixning!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards