Alla inlägg under november 2007

Av camilla - 21 november 2007 21:51

Kollade på Leilas Jul på tv4plus nu ikväll å blev helt inspirerad

av hennes bakande, min favvo var dessa tryfflar!

Dem ska jag göra till jul!

Av camilla - 21 november 2007 17:24

Familjen ringde precis å ställde in.. Lilla dottern hade feber...:(

Så vi skulle ta det nästa vecka istället..


Så nu sitter man här å har varit nervös i inödan...

tråkigt jag som ville träffa dem!

Av camilla - 21 november 2007 15:10

ojoj nu börjar jag bli nervös!

Ska å träffa min "familj" som jag, förhoppningsvis, ska vara barnflicka åt.

Vi ska äta en vardagsmiddag ihop typ, nervöööst!

 Men det går nog bra, håll tummarna!

Av camilla - 20 november 2007 21:39

Jag är nu klar med mitt arbete!!

 Tjoho, 2 dagar innan planerat, mäkta stolt är jag!

Nu får jag ta å belöna mig lite, kanske ett OC-avsnitt :)

Av camilla - 20 november 2007 16:16

Men är jag förföljd av otrevliga tunnelbaneupplevelser? Idag när jag stod å väntade på centralen kom den en skitäcklig gubbe å stirrade rakt in i mina ögon, han hade sitt ansikte 1 cm ifrån mitt dessutom...vidrigt närgången!!


Sen flyttade jag på mig, fick panik, han hade grymt läskig blick. Då följde han efter mig, gjorde typ en loop runt mej å stirrade igen..usch!!


 Å så hade han ett sånt där äckligt leende på läpparna. Näe fy! Jag var skiträdd hela vägen, trodde att han skulle följa efter mig där jag klev av, men det gjorde han som tur inte..puh..näe snart tar jag taxi till skolan.


Varför finns det så många konstiga typer här i världen?



Av camilla - 19 november 2007 23:50

Har suttit här sedan förra inlägget...alltså 7 timmar!!! Helt sjukt!!!

Men nu har jag kommit en bra bit på vägen på arbetet...puuhh..


Nu: bädden! GONATT!

Av camilla - 19 november 2007 17:15

Vaknade lite mer piggelin imorse, åkte tuben som vanligt till skolan, men då och där började jag må grymt illa...


Satte mej mittemot en kvinna som såg väldigt mager och tärd ut, men det jag inte kände på engång var att hon stank av sprit å gammalt. Kändes som om hon inte hade duschat på 5 år... vidrigt var det! Tycker synd om henne men jag tyckte mer synd om mej själv för jag höll på å kräkas. Tänkte flera gånger att jag var tvungen att kliva av...men jag klarade det, med nöd och näppe. Satt å läste min tidning å försökte koncentrera mig på den å andas genom munnen för å slippa stanken. Ja huga va hemskt!


Nog klagat, nu ska jag  måste plugga!


Av camilla - 18 november 2007 22:11

Så här såg jag ut igår då :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards