Alla inlägg under november 2007

Av camilla - 18 november 2007 20:14

Herregud vilken fest! Började i vår lägenhet å slutade hos grannen, dem hade inflyttningsfest så vi kikade in en sväng, trevlans!


Men idag har jag å J varit sjukt bakfulla..typ värsta baksmällan på år!! Nej, såna här dagar önskar man att man hade skippat drickat...men kul hade vi igår iallafall, så det kanske var värt det..lite haha


nejj..nu orkar jag inte blogga mera..återkommer imorgon när jag förhoppningsvis är lite piggare :)





Av camilla - 16 november 2007 16:04

Japp nu är jag medlem på tradera!


Sjukt mycket snygga grejjer där!

Massa vintageväskor som jag vill ha!!

Nån som vill sponsra?

Av camilla - 16 november 2007 13:31

En av mina stilikoner, Audrey Hepburn!

Av camilla - 16 november 2007 13:27

Uscha...efter att jag kommit hem från skolan idag kom jga på hur mycket jag har att göra ..uscha vikken ångest! Måste ta mig i kragen! NU!


Imorgon ska jag worka å sen blire lite feeest!! Typ en spontanfest, bestämde igår att vi skulle ha lite ferre!

Länge sen sist nu ju!

Längtar, hoppas att alla kan komma :)


Å om tre timmar kommer min älskling hem också,

kan man få en bättre fredagspresent?


Dags för lite kaffe så jag kan ta tag i min trevliga bokhög...baaj!

Av camilla - 15 november 2007 21:15

....Kirsten Dunst är snygg å cool! Hittade detta på modette.se


Håll tillgodo...!

Av camilla - 15 november 2007 16:00

Herregud vilken dag, världens jobbigaste morgon, ALLT gick fel. Blev så stressad att jag blev helt förlamad, kunde inte göra något.


Mina läppar var dessutom helt röda efter gårdagens solning..har lätt å bränna dem sen jag, dum som jag var, råkade sola med läppglans för några år sen (remember Becca?) Mina läppar blev typ grillade och jag fick snygga blåsor..huga inte bra!


Well well..sen skulle jag leta efter ett usbminne å försöka ladda ner bilder på det, tack älskling för hjälpen. Kände mej grymt otrevlig i telefonen när Jonas så snällt försökte förklara... usch..ångest!


Grupparbete i skolan, kom inte sist iallafall även fast jag var försenad...så det var ju skönt på ett sätt.. grupparbete på 7 pers är inte lätt..vi börjar väl få ihop vår redovisning men det tar tid med 7 viljor...


Så en stor lättnadssuck drar jag nu, äntligen hemma...å nu ska jag storstäda å tvätta resten av kvällen. Kul liv.


Näe fy vilket bittert inlägg. Men ibland blir det då.


Ajöken!

Av camilla - 14 november 2007 22:17

Har man varit på ett besök på Solarieöarna idag då, grymt sköönt!

Blev brun med, gött, känner man sig lite fräschare! 


Jobbade idag med, gick super, drog igång med folk efter fem,

skojj å få lite å göra!


Nu dusch å sen bädden


Najty!

Av camilla - 14 november 2007 09:35

Känner mej mycket piggare idag, har sovit 9 timmar! Najs!!


Ska snart iväg å jobba hos syster 11-19. Ska bli skojj!


Ha en bra dag alla!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards