Alla inlägg under mars 2008

Av camilla - 31 mars 2008 18:44

Fick mitt skattebesked! 4000:- ska man få casha in. Inte illa.

Det blir perfekta semesterpengar det!


Började ny kurs idag, verkar skoj.

Vi kommer att hålla på mycket med arkitektur och färg å form, det gillas.

Efter skolan var jag på hämtade kidsen,

grymt skönt väder ute idag så jag hade gärnat kunna passa dem lite längre!

Nu ska jag laga lite middag till mig å älsklingen!

Av camilla - 30 mars 2008 18:23

Vilken kväll! Sjukt roligt var min å Lindas gemensamma 25årsfest!

Alla var på topphumör å vi blev verkligen firade!

TACK alla som var där å förgyllde kvällen!

Bilder kommer sen, kameran blev kvar på stället...


Av camilla - 29 mars 2008 08:09

Fasiken va kul det ska bli ikväll!! Längtar!!

Linda kommer å hämtar mej vid nio, ska vi iväg å fixa dukningen å handla lite smågrejer. Börjar bli lite nervös nu...

Av camilla - 28 mars 2008 23:23

Tar på krafterna att springa runt å fixa allt inför festen. E helt slut nu.

Men kul e det ju med!

Lägger upp några foton sen, ska sno några från Linda me ;)

Så idag blir det en dagens, kolla in termometern: 5 plus ute! Jippi!

Av camilla - 28 mars 2008 08:40

Oj vilken lång dag det blev igår, Linda åkte härifrån strax efter 23 på kvällen. Men vi fick jättemycket gjort. Dock glömde jag att fota, LInda gjorde så jag får sno hennes bilder sen :)


Idag fick jag lite sovmorgon, Linda kommer hit vid elva. Då fortsätter våran planering och inhandling.


Lämnde in min hemtentamen imorse med, skönt att ha det gjort!

Av camilla - 27 mars 2008 09:53

Linda kommer strax å hämtar mig!

Vi ska ha en riktig inhandlingsdag till festen idag!!


Ska fota lite under dagen så får ni se lite senare :)

Av camilla - 26 mars 2008 08:12

Har jätteont i huvudet idag, så jag stannar hemma från skolan. Missar bara 3 timmar så det är nog lungt...alltid ångest när man e hemma...:(



Idag fyller min älskling år!! GRATTIS JONAS 27 år!!!

Var uppe imorse å fixade lyxfrulle till honom, snäll jag e :)

Av camilla - 25 mars 2008 22:57

Ikväll kom jag på ett nytt ord: ÄLSKÄR.

(Älskar fast med ett ä istället för ett a)


En kombi av ÄLSKAR & KÄR. Bra va?

För ibland vill man ju säga båda två till sin käre

å då e det ju smidigt med ett enda som står för båda.


Ja jag vet. Det är sent.

Kanske inte känner samma lycka över mitt ord imorgon

när jag e klarare i huvudet haha :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards