Alla inlägg under mars 2008

Av camilla - 6 mars 2008 16:02

Hade min första egna lektion idag på 1 timme & 20 minuter.

Har varit med och haft delar av lektioner tidigare med idag var det min första "rikitga" lektion. Gick superbra måste jag säga! Trodde inte att det skulle gå så bra som det gick, känns ju skönt iallafall.

Så lite stolt är jag allt :)

Av camilla - 5 mars 2008 15:00

Min inspirationskälla och förebild för mitt kommande yrke...

Av camilla - 5 mars 2008 14:50

Kom precis hem från praktiken! Nu ska jag förbereda min tekniklektion inför morgondagen. (1 timme å 20 min lång är lekionen...) 

Ska gå igenom lite om kontruktioner med fokus på Eiffeltornet.

Kommer bli bra tror jag! Ska fixa en PowerPoint å göra 1X2-frågor.

Sen ska dem själva få bygga ett torn med hjälp av coctailpinnar å ärtor!


Känns verkligen superkul att vara i skolan, trivs som fisken i vattnet,

både med elevera och med lärarna!

Sen att man får gratis kaffe fika e ju inte helt fel det heller ;)


För en gångs skull så känner jag att jag valt rätt utbildning! SKÖNT!

Lite drygt att jag bara har gått 2 terminer (snart) Jag vill ut å jobba nu!! Men var sak har sin tid som det så fint heter...


Av camilla - 5 mars 2008 07:22

Oj va trött jag vad när jag klev upp...

Nu är det dags att sticka iväg till praktiken! Ska bara svepa en kaffe :)

Av camilla - 4 mars 2008 19:23

Halva min beställning har kommit, äntligen. Nu väntar jag bara på tygskorna..Vad tycker ni om tunikan?

Av camilla - 4 mars 2008 07:14

Vaknade till snö å regn igår....MEN idag är det SOL!! Jippi!

Blir praktik idag, sen hämta kidsen!

Av camilla - 3 mars 2008 21:23

Fick hem HMkatalogen idag förresten!! Ska kika om jag hittar nåt fint :)

Av camilla - 3 mars 2008 21:09

Började på min praktik idag, ska vara där i 2 veckor!

Är i den femma jag var innan så jag känner ungarna lite iallafall :)


Började 8 å slutade strax efter 15, sen iväg å hämta kidsen

på dagis vid 15.30 Stress är det rätta ordet. Men jag hann i tid! Sen leka, äta lite mellis å titta på Nalle Puh fram tills strax efter 18. Hem å käka en banan å sen iväg till gymet....NU ska vi äta middag!

Denna måndag blir nog veckans längsta å mest fullspäckade dag!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards