Alla inlägg under januari 2007

Av camilla - 28 januari 2007 15:31

Sitter hos mamsen å bloggar. Är här och firar henne. Hon fyllde 45 år i måndags! Gåvan blev en mönstrad klänning från Bik Bok! Passade bra! Kalasmaten bestod av tacos å till efterrätt chokladkaka me grädde å lite kaffe! Smarrigt!Hade lite fest hemma igår, va jättekul me kareoke å allt. Hur det lär är en annan femma haha. Jeje..nu ska vi åka hem igen! Ska tvätta ikväll, skönt me lite rena kläder!Simma lugnt!

Av camilla - 21 januari 2007 10:47

Nu ska jag ut i kylan å hjälpa bror å hugga ved! Kanske åka lite skoter med :)Har precis avnjutit en god frulle bestående av rostade mackor, kaffe å chokladhjärtan! Mums!Se upp i backen!

Av camilla - 21 januari 2007 00:48

Det är vinter. Ingen särskild vinter, det är vitt och kallt, och allt står liksom stilla. På en tågstation som tåget sedan länge bara åker förbi väntar jag på dig. Väntar jag på att ett tåg ska stanna. Ett tomt tåg, utan lokförare eller konduktör. Nedslitna säten och nötta golv har tåget. Jag ska sätta mig vid fönsterplats, och jag vet att snöflingor ska smälta och rinna ner över rutan, och nästan ljudlöst ska tåget börja röra sig bort. Vid en nedlagd station där tågen inte ens saktar in när de passerar väntar jag på dig, på ett tomt tåg, på tåget som ska ta mig bort. Härifrån, från vintern, från här där allt står liksom stilla. Jonas Gardell

Av camilla - 21 januari 2007 00:45

TAKIDA -Burning insidegrymSASH - La Primaveragammal godingR.KELLY JAY Z - Pretty Girlsshake that assTWISTA- Hopesoooft rnbJAY SEAN ft RICHI RICH -Eyes on youyeahR.KELLY ft SEAN PAUL & AKON - Slow windfeel goodBYZ- The party is yousvengelskaTHE ROOTS- Whytake it easy2 UNLIMITED - Get ready for thismellanstadiets discon

Av camilla - 21 januari 2007 00:41

Tjeena..im back efter en vecka i tystnad..Sitter hos brorsan å bloggar. E lite fest här men jag satte mej framför datorn ist känner mej som Partydödaren nr1 haha. Smuttade iallafall på en go kaffedrink :) mums! Dem andra vattnar strupen me whisky å hederlig sprit..ja huga. Ska sova här inatt, ska hjälpa till å hugga ved imorgon. Tog med mej täckbrallor å jacka, hela kittet för att slippa frysa :) Var askallt här idag, trodde att jag skulle dö, benen kändes som två istappar å nästippen höll på å trilla av. Har man flyttat upp hit frivilligt så är det bara å le å se nöjd ut haha. Jag som trodde att det skulle bli vår snart, men sån tur hade jag inte. Å inte har jag någon riktig dunjacka heller..skulle köpa en fjällräven (sthlmsreven haha) men den va slut i min storlek. Får väl vara ute i juli detta året så kanske jag hinner köpa en...Nu blev jag Dj är också, grymt! Får se hur uppskattat min remix blir haha.Ha en underbar natt tillsammans! Skåål!Hittade massa fint på La Redoute! Fick världes ha begär!! Kolla in...

Av camilla - 14 januari 2007 12:56

Butik, Kista Galleria, StockholmEn rastlös pappa med två uttråkade pojkar ~7 väntar utanför provhytten där mamman står.Pappan (ganska tyst till sönerna): Hörrni killar, när mamma kommer ut och visar kläderna så säger vi "Gud, vad snyggt!", oavsett vad hon har på sig. Annars kommer vi aldrig härifrån! Ok? Tummis på det?!

Av camilla - 14 januari 2007 12:42

Imorgon är jag bjuden hem till Pernilla på smulpaj! Ska blir så gott!!

Av camilla - 14 januari 2007 12:28

HelloIm back..blir bloggande en gång i veckan när jonas kommer upp med datorn :) Segt att jag inte har en egen, men jag vill ju inte köpa en om jonas flyttar hit snart. Finns ju så mycket annat man kan lägga sina slantar på, toppar, klännningar, skor...ja allt sånt där :)Fast jag känner mej rätt isolerad utan en dator..så det kanske blir en snart ändå Får se hur länge jag står ut.I Fredags hände en sorglig sak..min lådsasmormor gick bort.. å för bara två månader sedan var vi på lådsasmorfars begravning, känns lite tungt. Gick till jobbet ändå men efter en timme kände jag att det inte gick å vara kvar..Jonas kom på kvällen, så det var jätteskönt. Vi tog det lungt, köpte lite glass å fruktsallad å myste. Å igår klippte jag mej, kände att jag behövde lite uppmuntran, blev fint tror jag. Frisören lockade hela mitt hår så frisyren syns inte så tydligt, ser mer ut som en pudel haha. Ska ta å tvätta det snart å föna ut det. Men luggen blev kortare iaf, tänkte först ha hellugg, men det blev en bred snedlugg ist, frissan fick besämma. Ska lyssna på va proffsen säger :)Idag är det världens storm ute, snöar som bara den. Höll på å blåsa bort när vi gick till tvättstugan. Gjorde mysfrulle men scones idag, mums! Är fortfarande mätt!Blir rätt soft idag tror jag..man tar sig ju knappt ut...kanske ska läsa in min julklappsbok "Ralps party", lite småkul sådär!So long

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards