Alla inlägg under april 2008

Av camilla - 30 april 2008 09:12

Har fått en tid på vårdcentralen, hallelulja!

Ringde 08.00 imorse, när dem öppnade men då svarade damen på andra sidan att dem inte öppna förrens 10 över 8. Jamen varför svarar hon då?!


Ringde 9 minuter över 8, fick sitta i kö i 10 minuter och när jag väl kom fram så var ALLA tider uppbokade. Helt otroligt. Är alla sjuka idag eller?

Å hur många hann ringa innan mej?

Jag ringde ju tom 1 minut innan dem skulle öppna..jiises...


Efter lite tjatande fick jag en tid iallafall, kl 13.15 Hade jag vetat det hade ju kunnat sova längre. Well well..hoppas att jag får nån bra medicin idag iallafall. Orkar inte må dåligt längre.


Ska fixa håret i eftermiddag, hoppas jag. Hon var ju sjuk igår.

Men hon skulle ringa om hon mådde dåligt idag.

Håller tummarna för att hon e frisk!!



Av camilla - 30 april 2008 08:05

Snodde den här enormt fina bilden på Simba från Syrrans blogg.

Imorgon ska vi åka och ta farväl. Grymt jobbigt.

Av camilla - 29 april 2008 15:57

Nu har jag lagt upp lite mer på Tradera

å denna gång tänkte jag göra lite reklam här på bloggen!

Så in å kika här nu! :)

Av camilla - 29 april 2008 14:32

Just nu känns allt skit! Jag är sjuk så jag inte vågar åka till Uppsala och riskera att må ännu sämre. Min älskade Simba ska avlivas. Min mobil har pajjat så nu har jag Jonas gamla som stänger av sig själv och är allmänt GAMMAL. Min frisör är också sjuk så jag kan inte fixa håret idag. (Å kanske inte hinner fixa det alls innan vi åker till Vetlanda på fredag.)


Känns som om jag är drabbat av allmän olycka. Inte kul alls.

Av camilla - 29 april 2008 09:37

Mr mycket sämre idag, SKIT!! Ringde vårdguiden å kollade med dem, sjuksköterskan tyckte absolut att jag skulle åka till vårdcentralen och prata med dem. Hon trodde att det kunde vara bakterier och att jag behöver nån mecicin. Tyvärr var det fullbokad på VC idag så jag måste gå dit imorgon.

Blä. Jag vill verkligen åka till Uppsala imorgon!!! Skitsjukdom!!

Av camilla - 28 april 2008 09:54

Suck, har fått ont i halsen igen. Jag som trodde att jag äntligen blivit frisk. Har laddat med thé, mackor (en med en pressad vitlök på)

och en fruktsmoothie. Nu får det vara nog!

Av camilla - 27 april 2008 21:25

Vad tycker ni om senaste långklänningstrenden?

Jag e lite dubbel..tycker det e fint på andra men själv tycker jag att jag passar bättre i en visa-spirorna-modell

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards