Alla inlägg den 2 april 2008

Av camilla - 2 april 2008 14:15

Ibland tas saker man säger inte emot på det sättet man hade tänkt sig.

Idag var det så. Pratade i vår grupp på lunchen om att jag tyckte att det var ganska "slappt" i vissa kurser och att jag lätt hade kunnat läsa en till kurs vid sidan av, på distans typ. Men dem andra tyckte absolut inte som jag.


Det kändes verkligen som om jag ville måla upp mig själv som värsta smarta tjejen som kunde klara av mkt mer än dem. Å så var det inte alls tänkt. Men man är ju olika och behöver olika mycket fritid. Så där det ju bara. Men man vill ju inte verka bättre än någon annan. Får hoppas på att dem andra inte tycker så heller.


Funderar på att ta en sommarkurs, om jag inte hittar ngt bra sommarjobb så får jag ju iallafall studiemedel

plus att jag förmodligen blir klar tidigare med skolan.

Det e ju bra! Ska gå till Syon snart å kolla upp vad det finns för olika

kurser som man kan ta.

Av camilla - 2 april 2008 08:57

Idag börjar vi på vårt projekt! Ska bli kul å se hur vi ska lägga upp det!

Ska ta å dra på mig jackan å gå till tuben nu! Ha en bra dag!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards