Alla inlägg under oktober 2006

Av camilla - 31 oktober 2006 09:05

Igår fick jag lägenhet i Sundsvall!! På Oscarasgatan, jättenära stan, gött de!Så vi flyttar till helgen så vi får börja packa redan nu. Känns lite konstigt när man bott här i 2 år men kul å byta miljö :) Kommer sakna alla bara...Fikade med syster, Marre å Agno går efter jobbet, känns lite vemodigt att inte veta när vi ses nästa gång. Men jag ska ordna inflyttningsfest när jag börjar få ordning i lyan, så då har dem lovat att komma!Nu måste jag ta å fixa mej lite, börjar jobba snart!

Av camilla - 17 oktober 2006 21:43

Saknar min Simba! Snart kan vi träffas ofta!Voff! Här e han vid vår porlande Å hemma i Sundsvall!

Av camilla - 17 oktober 2006 21:39

Hittade denna fina fondtapet på Åhléns! Very najjs!

Av camilla - 15 oktober 2006 18:03

Lite ledsen idag..känns jobbigt med allt..ska ju flytta snart och lämna alla mina nära och kära här. Känns otroligt jobbigt. Speciellt Jonas som jag bott ihop med i två år. Å alla min underbara vänner. Men det kommer nog att bli bra, Jonas och jag kommer ju att försöka träffas på helgerna och då kan det ju bli ännu mysigare än vad det är nu, bara för att man får längta lite efter varandra. Å vännerna..man kan ju ha tjejhelger då och då och verkligen ha superkul under en hel helg! Blir nog jättebra, men grymt jobbigt nu..Å att det är söndag (=ångestdagen) gör ju inte saken bättre. Så imorgon kommer nog allt kännas lite lättare. Förhoppningsvis.Hade ju vin och spelkväll hon Agno igår, mycket trevlans :) Jag vann i Cluedo, haha! Jag var Professor Plommom, grym han!Nu ska jag ta å göra lite go paj till mej å älsklingen, e vi värda.Sweet dreams

Av camilla - 12 oktober 2006 22:35

Hittade en gammal almanacka från förra året. Kul å kolla vad jag gjorde samma dag fast för ett år sedan..Jag pluggade på Studentpalatset, fikade med Stina och kollade på fotboll, Sverige-Island (3-1 till Sverige, tjohoo!)Rätt skojj!Vad har jag gjort idag då?Jobbat hela dan, nio till sju å pratat i telefon hela kvällen.. Vilken dag lät roligast? :)

Av camilla - 11 oktober 2006 22:50

Har du en lägenhet i centrum som du vill hyra ut till mej?Hör av dej isåfall! Pliiis 1:a november flyttar jag gärna in :)

Av camilla - 11 oktober 2006 22:49

Sundsvall here i come! Ja ni läste rätt, jag ska flytta hem igen, har fått nytt jobb. Hemlis vad det är än..*tsss*

Av camilla - 5 oktober 2006 21:23

Såg på Bonde söker Fru igår på Tv4 å blev helt såld! Vilka härliga bönder, helt naturliga å charmigt blyga. Vet inte om jga har någon favorit än men mest empati känner jag nog för Börje, mjölkbonde från Öland. Hoppas att de hittar kärleken nu! Jag ska följa varendra program :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards