Alla inlägg den 5 oktober 2006

Av camilla - 5 oktober 2006 21:23

Såg på Bonde söker Fru igår på Tv4 å blev helt såld! Vilka härliga bönder, helt naturliga å charmigt blyga. Vet inte om jga har någon favorit än men mest empati känner jag nog för Börje, mjölkbonde från Öland. Hoppas att de hittar kärleken nu! Jag ska följa varendra program :)

Av camilla - 5 oktober 2006 21:08

HellooIdag har det varit en intensiv dag på jobbet, regionschefen kom förbi å dammsög å skurade hela butiken *Jag gillar* inte ofta man får hjälp sådär på morgonen. Hann jag me en massa annat, gött!Hängde om en vägg med, blev grymt fint! Så fina grejjer som kommer in hela tiden! Å snart öppnar Bik Bok i Sundsvall, my hometown! Jag å syrran ska förhoppningsvis dit å hjälpa till vid öppningen, ska bli gryymt kul! 13 november tror jag dem öppnar.Ikväll har jag inte gjort så mycket, Jonas polare Gurra var här precis å käkade middag me oss, sen drog dem iväg till Tobbe å skulle ha lite killsnack eller nåt :) Skönt å vara själv lite faktiskt, känner att jag behöver lite tid för mej själv när man jobbar bland folk hela dagarna..Nee nu ska jag surfa runt lite till innan läggdags!Ha en underbar kväll!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards