Alla inlägg under april 2008

Av camilla - 20 april 2008 11:45

Hade lite tjejfest igår me massa egenblandade drinkar, supergoda!

Syrran e en hejjare på att blanda!

Var på stan på dagen, gjorde manikyr å strosade runt lite,

sen handlade vi lite mat å åkte hem å lagade, mums blev det!


Idag är det stråålande väder ute, ska ta å dra mej ut i solen snart.

I eftermiddag kommer Jonas hem, längtar!!

Av camilla - 18 april 2008 21:49

Fick detta söta mejl från mamma idag, hon har börjat mejla :)



"Hej Milla! Ha en trevlig kväll och du vet att jag alltid älskar dig.


 Kramar från din mamma"

Av camilla - 18 april 2008 21:30

Redovisningen gick superbra! Fick massabra cred, sånt gillas :)

Efter skolan mötte jag upp Linda, vi gick lite på stan, bokade manikyrtid tills imorgon å sen mötte vi upp Becca å Elsa för middag på Fridays! Mysmys!

Grymt gott me vin vare, mums!

Känner mig fortfarade inte helt pigg så det blev en tidig kväll!


Imorgon blir det en sväng på stan me Linda å syster å sen lite tjejfest på kvällen. Syrran ska blanda sin berömda drinkar. Blir nog inte så många, typ jag, linda, syrran å marre. Men det e ju inte fy skam!

Av camilla - 18 april 2008 08:13

Fredag idag! Känner mig fortfarande krasslig...

vaknade inatt av att jag tokhostade:(


Ska snart åka iväg till Arkitekturmuseet å ha redovisning, går nog bra!

Ha en bra fredag alla!!

Av camilla - 17 april 2008 19:48

..å då ska man äta pannkaka! Håller precis på å steker några, mums!

En tjej i min klass tipsade om att blanda i lite vaniljsocker i smeten, provade det nu å det doftar allafall lovley!


Glöm inte å svara i den nya omröstningen! E nyfiken!

Av camilla - 17 april 2008 14:18

Trodde man att man var på bättringsvägen, tji fick jag! Var helt död imorse, så jag tog två panodil å tabletter mot halsont å la mig i sängen igen. Vaknade vi elva, har sovit 13 timmar inatt, det behödes nog...

 Nu känner jag mig mycket bättre, ta i trä!


Kanske blir en fika med Linda i eftermiddag, skoj isåfall! Annars blitr det en lugn kväll. Jonas åker till Gbg ikväll på kurs, kommer sakna honom massor!

Av camilla - 16 april 2008 19:11

Ikväll ska jag kika på Rent Hus på fyran, egentligen tycker jag att det är sjukt äckligt att se på med ändå kan jag inte slita mig ifrån programmet.

Skräckblandad förtjusning. Den där UVlampan skulle man haft hemma...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards