Alla inlägg under mars 2008

Av camilla - 16 mars 2008 17:03

Är i Stöde nu, har lånat Nikitas dator.

Man måste ju uppdatera bloggen så ni där ute vet vad jag gör hihi :)

Har inte varit här sen jul, jättekul å se hur dem har det, köket e superfint!


Vi har precis lagat mat å nu dricker vi lite kaffe, smasken.

Å Albin ligger i sitt babygym. Världes sötaste gounge!


Hade grymt kul igår iallafall, var inte så taggad på dagen men partyhumöret fixade till sig till slut! Kul å gå ut i Sundsvall, känner igen en hel del filurer.

Å sen e vinet mkt billigare. 55:- istället för saftiga 85:- som det e på vissa ställen i storstan...dyrt det!

Av camilla - 15 mars 2008 19:27

Har blivit övertalad att gå ut efter schalgern ikväll...har velat hela kvällen på om jag ska pallra mig iväg...men nu har jag nog bestämt mig för att sticka ut en sväng ändå. Mamsen går ju ändå å lägger sig rätt tidigt..

(har ju lovat att vi ska ha schlager-mys kväll)


MEN har såklart glömt att packa ner lämpliga gå-ut-kläder, så det känns ju inte helt hundra å gå ut när man inte har heels...


Messade Roten innan å frågade om det va ok att gå ut i svarta tygskor för det e typ det jag har med mej..å han tyckte att det va helt ok så jag får väl lita på honom då..sen kanske inte alla spanar in skorna det första dem gör heller...jaja det blir nog bra. Vilka bekymmer. I-landsproblem jag vet.


Av camilla - 15 mars 2008 14:34

Den här e ju såå fin! Och från H&M!!

Men man lär ju knappast få tag på en sån. Men det e fin å titta på iallafall!

Av camilla - 15 mars 2008 09:29

Å va glad jag blev precis!

Jag är en av vinnarna av chokladogrammet hos BAMBI!

Nu är bara frågan vem som ska få äran att få det hemskickat :)


 Har kommit fram till Sundsvall nu, snart kommer Bror, Nikita å lille Albin å hämtar mig, vi ska till Ikea, skojj skojj!

Sen blire lunch med Mor, K-o å minsta brorsan där :)


Nee dags å kika vidare i bloggvärlden!

Av camilla - 14 mars 2008 08:19

Var helt sjukt seg imorse, halsen gjorde ont å huvudet bankade.

Så jag sjukanmälde mig.

Var kortdag idag så det gjorde kanske inte så mycket...men trist ändå.

Nu sitter jag här å budar på en tågbiljett upp till Sundsvall. Å jag leder! Hoppas att jag får den!


Sen ska jag nog gå å lägga mig igen...så inte blir mer sjuker...

Av camilla - 13 mars 2008 20:15

Fasiken va jobbigt det e å packa, jag vill ju ha med mig hela garderoben. Alltid så jobbigt när man har kommit fram å ångrar

att man inte tog med sig ett visst plagg... men men nu verkar jag ha fått ihop det någorlunda iallafall...



Av camilla - 13 mars 2008 16:50

Har haft partnerområdesdag idag. Var skoj fast vår handledare blev magsjuk mitt i allt så vi fick klara oss själva.

Hoppas att man inte blev smittad bara...inge kul me kräksjuka..


Imorgon åker jag hem till Sundsvall, håller på å budar på en tågbiljett på Tradera, hoppas att det går vägen ;)


Ikväll blire tvättning å packning. Jonas är på månadsmöte så jag tror det blir nåt enkelt till middag. Kanke pannkaka, länge sen nu.

Å det e ju faktiskt torsdag!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards