Alla inlägg under november 2007

Av camilla - 13 november 2007 18:46

Vet inte vad det är med mej idag, är sjukt trött..orkar lixom inget...

kanske håller jag på å bli sjuk...nej, ta i trä!


Så jag signar ut för idag å myser ner mig med några OC ansnitt



Av camilla - 13 november 2007 09:30

Sovmorgon idag!


Vaknade vid halv nio å kikade på ett OC avsnitt, Jonas har varit så duktigt å kopplat in dvd:n å TV:n till vår dataskärm inne i sovrummet (har den i garderoben så den syns inte om man inte vill, smart va?)


Värsta mys, men nu har jag lite ångest, måste ta tag i pluggandet, känns som om jag ligger år efter..huga..ingen pli...


Sen skulle jag vilja träna med, får bli ikväll! Å sola...när ska jag hinna allt??


Nee nog med ångest, nu lite frulle! baaj!

Av camilla - 12 november 2007 20:44

Blir ett kort inlägg idag, är sjukt trött. J

obbade hos sister idag å sen iväg på vårt stuidebesök på en fritidsgård. Supertrevligt var det, gulliga alla som var där,

svarade snällt på alla våra frågor!


Nu blir det lite kvällfika å sen kika vidare på Fotbollsgalan


Jo förresten, färgade mitt hår igår, blev askblont, tycker nästan att det ser lite grått ut men alla som sett det tycker att det är fint, så jag får lita på att dem talar sanning haha :)

Av camilla - 11 november 2007 09:43

Igår blev det lite söderhäng, jag å Jonas åkte in till Slussen å gick å kikade lite på Hornsgatan å i den nya gallerian SKRAPAN, helt ok affärer men det blidde inget köp, lika bra det kanske :)


Sen åt vi middag på en liten kvarterskrog, jättemysigt. Blidde vitlöksbröd, oxfilépasta å vin för mej. Sen en liten latte som fick avsluta allt, mums!


Så himla mysigt å ha min älskling hemma, längtar tills hans jobbperiod i Gbg är slut...


Idag ska vi träna lite å sen in till stan å möta upp Marre å en polare till Jonas, ta en fika i höstrusket!



Ha en mysig söndag alla!!

Av camilla - 10 november 2007 09:52

Gomorron alla!!


Hoppas att ni hade en skön fredag!

Själv blev det en långdag, var först i skolan å sen ryckte jag in å jobbade fram till sju hos syster! Snäll som man e :)


Sen när jag kom hem från jobbet, typ 20.30 hade älsklingen lagat jättegod middag till mej, vi åt å drack lite vin! Supermysigt!!


Kikade på sista delen av Idol med...Christoffer åkte ur...var han så dålig? Hade hellre sett att Mattias eller Andreas lämna skeppet...aja Christoffer lär ju få skivkontrakt ändå, brukar ju bli så :)


nu blir det frulle...take care!


Av camilla - 8 november 2007 18:52

Spana in den här då, hittade den på facebook, har gått med i norrlandsgruppen där. En sån här tischa skulle man ha :)

Av camilla - 8 november 2007 10:31

Idag ska det råpluggas..ska läsa en bok å skriva lite läsloggar...

men jag ska också hinna med..


  • Träna
  • Tvätta
  • Fixa naglarna
  • Sortera papper
  • Söka lite extra jobb

Härligt, har man en fullspäckad dag :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards