Alla inlägg under november 2007

Av camilla - 26 november 2007 19:41

Ordet som sammanfattar hela dagen: PLUGG!

 Å inte är jag klar än...puuhh..

Av camilla - 26 november 2007 18:03

Av camilla - 26 november 2007 15:04

Lovade en bild på nyårklänningen som jag inhandlade i helgen, den gör sig bättre på men jag orkade inte svida om...


Av camilla - 26 november 2007 10:07

Får alltid ångest när jag sover för länge på morgonen, fast jag vet att jag behövde sova idag, massa intryck, sena kvällar å bilkörning tar ju på krafterna. Så jag borde inte ha ångest, sov ju bara till starx efter nio...

det kanske släpper snart..


Idag är jag ledig..eller ledig å ledig, ska plugga å skriva läsloggar. Imorgon börjar 2:a delen av vår kurs så då ska allt till 1:a delen vara klart. Ska försöka pallra mej iväg till gymet en sväng också, tränade inget förra veckan..uscha..ångest över det med..:(


Näe..måndagar är ingen höjdardag, sjukt jobbigt varje morgon när J kliver upp vid fem för att åka till Ggb, ännu en vecka ensam här...

Men nu är det bara 1 månad kvar för honom där nere, grymt skönt!


Nu lite frulle sen massa plugg!

Byee



Av camilla - 25 november 2007 19:34

Av camilla - 25 november 2007 19:31

Nu har man kommit hem från norrland! Var jätteskönt å komma bort lite å träffa familjen, behövs ibland :)


Var på Birsta City innan vi åkte hem, hittade en nyårsklänning där, annars var det ganska utplockat tycker jag.. Bloggar upp en bild på den sen ;)


Ikväll blir det lugnt, ska väl betala lite räkningar, kul kul. Har man ångest imorgon då...buhu..

Av camilla - 24 november 2007 20:06

Nu är man här!


Har varit på Albins dop idag, var hur fint som helst!

Lite bilder finns på Nikitas Blogg.

Efter dopet var det fika i församlingshemmet,

Nikita å hennes mamma hade gjort

superfina tårtor och tillbehör, smaskens!


Kul å träffa släkten med, blir lite sällan nu när man bor i storstan...:(


Nu blir det bio: SOLSTORM med Micke P, najs, hoppas att den är bra!


Ha en bra lördagkväll! So long!

Av camilla - 23 november 2007 14:57

Nu bär det iväg till dem norrländska skogarna: HEM!

Dop för sötaste Albin på lördag, ska bli rikigt kul å säkert jättefiint!


Har haft redovisning idag, gick bra faktiskt, fick man visa sina skådespelartalanger haha ;)


Nu: packa

Sen: Åka å hämta upp syster med brumbrummen


Ha en skön fredag alla!!

Några planer nån?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards