Alla inlägg den 8 januari 2008

Av camilla - 8 januari 2008 21:55

Lite mör blev jag allt efter träningen, grymt skönt!

Nu ska jag verkligen ta tag i det på allvar!


Nu blire lite slappande i soffan...Sov sött!

Av camilla - 8 januari 2008 17:06

Sitter å väntar på att älsklingen ska komma hem, vi ska åka å träna ikväll, ska bli grymt skönt å röra på fläsket igen ;)


Jag har iallafall kommit underfund med att jag mår som bäst när jag har fullt schema, visst kan det vara skönt att vara ledig nån dag sådär men inte flera på raken å utan någon att hänga med...( Nu vill jag börja skolan på allvar å inte bara sitta hemma å plugga!


Imorgon ska texten lämnas in, sen ska jag å Linda fika. Det ska ju bli trevligt iallafall! :)

Av camilla - 8 januari 2008 14:13

Japp då har man pluggat färdigt! Nu är typ allt klart, känns underbart!

Det jobbigaste sån här dagar är att man inte tar för sig något...orkar liksom varken åka in till stan eller göra något vettigt...:( Å ingen annan är ledig heller...huga. Skulle avlida om jag hade det såhär varje dag...

Av camilla - 8 januari 2008 10:18

Herregud vad jag har drömt denna natt, helt sjukt. Har sovit typ 10 timmar, alldeleles för längde, men det gick inte å ta sig upp! Jag drömde om att några på baksidan av vårat lägenhetshus försökte ta sig in å när dem hade gjort det snodde dem alla våra möbler. Sen upptäckte dem att jag var där å hotade mig med pistol. Sjuk dröm. Men sjukt verklig.


Näe. Nu ska jag ta tag i dagen, får alltid ångest över att sova för länge...

Har fått ett portfolio av en annan tjej i klassen å ska ta å läsa det nu, och ge gensvar.


Hepp!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards