Alla inlägg under januari 2008

Av camilla - 23 januari 2008 14:12

Av camilla - 23 januari 2008 07:45

Börjar 10 idag, har precis betalt lite räkningar, fick mitt csn idag! Jippi, blidde inte mycket över men så e det å vara student...


Skolan sen å efter det ska jag gå på stan å kika lite, få lite inspiration,

 den tryter lite nu.


Ha en bra dag alla!!



Av camilla - 22 januari 2008 18:26

Dagens middag bestod av risgrynsgröt å två rostade mackor,

smarrigt värre va? Så blir det när Jonas (läs: the masterchef) är borta.


Städade min garderob med, blev fint och mycket mer ordning!

Provade mina ballerinaskor, vintertröttheten försvann för en kort sekund.

Jag vill ha sommar nu!! Vår går också bra.

Av camilla - 22 januari 2008 14:39

Herregud, vad är det med mej? Är så sjukt trött idag...:(

kaffe hjälper noll idag. Puh!


Har precis kommit hem från skolan, förberedde våran redovisning,

 känns rätt bra, ska fixa det sista imorgon...

Jonas åkte till Gbg imorse, han ska vara där i några dagar med jobbet,

så nu e man ensam igen...fast bättre med 3 dagar än 3 månader

 som det var för ett tag sen.


Jepps, ska väl ta mig an utmaningen från Anna.


I'll be back...




Av camilla - 21 januari 2008 22:24

Ida hade sett mig på topplistan här på bloggagratis, mycket trevligt!

Tänkte köra en liten frågestund för er nya (och gamla) läsare så ni får ett bättre (eller inte bättre) hum om vem jag är...håll tillgodo ;)


VAD HETER DU?
Camilla

ÅLDER?

Född 1983, så snart 25!

HUR LÅNG ÄR DU?

169 cm kort

SKOSTORLEK?

37

STJÄRNTECKEN?

Vädur

VAD JOBBAR DU MED/ PLUGGAR DU TILL?

Pluggar till lärare åk 1-6

HAR DU NÅGON TATUERING/PIERCING?

nope, helt clean...
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Grannens operasång, inte vackert!
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

Ruggigt, mörk och kallt

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Syster
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
utstrålningen

HUR MÅR DU IDAG?
Bra, lite trött i kroppen efter träningen men annars bara bra

FAVORITDRYCK?
Har flera…vatten, juice, latte, gott vin
FAVORITSPORT?

Hmm… friidrott, dans, fotboll å spinning på gymet

HÅRFÄRG?
Askblond å kanske ett stänk av råttfärg egentligen men har fuskat till mig lite blondare kallufs

ÖGONFÄRG?
Blå-gröna

VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV?

Mina vänner, min familj och min pojkvän
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgång, mysigt med solnedgång men jag gillar inte mörkret efteråt

FAVORITMÅNAD?
April, min födelsemånad, om det är fint väder (sol å vår) annars brukar juli falla mig bra i smaken!
FAVORITDAG PÅ VECKAN?

fredag eller lördag

FINNS ÄNGLAR?

Ja det tror jag.

FAVORITHOBBY?
Pyssla
FAVORITLÅT(AR)?
Dem flesta 80-talare med lite upptempo

OM DU VORE EN FÄRG, VILKEN SKULLE DET VARA?

Röd
SOMMAR ELLER VINTER?

Sommar helt klart!
KRAMAR ELLER KYSSAR?

Kramar!

TROR DU PÅ MIRAKEL?

Självklart!

SPARA ELLER SLÖSA?

något mittimellan

CHOKLAD ELLER VANILJ?
choklad

DRÖMMER DU OFTA & KOMMER IHÅG DRÖMMARNA EFTERÅT?

Ja, nästan varje natt

HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bor med min underbara Jonas

GRÅTER DU OFTA?

ganska, mest glädjetårar eller när jag blir rörd av något/någon

FAVORITSPEL?
Cluedo, Buzz, Singstar och Bondespelet (hihi)
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, oftast i alla fall!



Har du några fler frågor som du inte fick besvarade, tveka inte! :) 


Av camilla - 21 januari 2008 17:39

Ja i väntan på stuidebidraget kan man ju roa sig med att "reka" lite...


Var inne på Gina Tricot i söndags å hittade massa snyggt, som...


*den här fina väskan, har nästan en sån fast modell mindre å den har va ju mer perfekt i sizen :)

*Sen kanske man skulle våga nåt i färg med, schysst med en kofta över såhär på vintern.

en så här skulle inte sitta fel i rusket, köra en långärmad bastopp under bara. Najsigt värre!

*Spanade på denna med, alternativ till skinnjacka, köra den rätt tajt och öppen med en stor tjock halsduk och en värmande kofta under.


Sugen blir man, får se vad som får följa med hem när pengarna trillar in...

Av camilla - 21 januari 2008 15:42

Michael Jackson feat Akon- Wanna  Be Starting Something

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards