Alla inlägg under januari 2008

Av camilla - 3 januari 2008 20:18

Av camilla - 3 januari 2008 18:57

Ok...har lyckats knåpa ihop 4 sidor, bara 1 eller 2 kvar nu.

Gött. Det går framåt!


Just det, tvättstugan var det med.

Kan kanske vara skönt med lite miljöombyte.. ;)

Av camilla - 3 januari 2008 10:42

Det är vinter. Ingen särskild vinter, det är vitt och kallt,

och allt står liksom stilla.


 Vid en nedlagd station där tågen inte ens saktar in när de passerar

väntar jag på dig, på tåget som ska ta mig bort.

Härifrån, från vintern, från här där allt står liksom stilla.



Jonas Gardell

Av camilla - 2 januari 2008 20:54

Lite stolt kan jag vara nu, har skrivit hela 2 datorsidor!

Hela arbetet ska vara på 5-6 så jag är nästan halvvägs :)

Av camilla - 2 januari 2008 15:59

Har ingen pli på mig själv, har varit hemma sedan ett men har fortfarande inte börjat plugga...suck!


Har hänt endel tråkigheter för J här i jul å nyår vilket känns jättetråkigt. Grymt jobbigt å se honom ledsen och det påverkar mig enormt. Har liksom ingen ork. Längtar efter honom, förstår att han vill vara kvar hemma några dagar till men det gör inte mig gladare. Men förhoppningsvis hjälper det honom vilket är viktigast! Vill stötta honom till 100%, försöker verkligen men inbland känner jag mig otillräcklig.



Av camilla - 2 januari 2008 14:52

Är lite svag för pojkband...I know...

Av camilla - 2 januari 2008 14:41

Nu har jag kommit hem igen från jul å nyårsfiranden! Puh...känns som om man flugit runt i en vecka..men nu äntligen är jag hemma och ska ingenstans...för jag ska plugga tjohoo!


J blev kvar i Småland, lite trubbel på hemmafronten plus att han vara lite i sin kära hemstad:) Lite trist att inte ha honom här men jag känner på mig att jag inte kommer att vara speciellt social ändå nu när jag kommer sitta nergrävd i mina böcker..


Detta året ska jag fokusera på...

* kärleken, vännerna, skolan, familjen och träningen.

Och ha ett så kul år som möjligt!

 Jepps...har ni något som ni vill fokusera extra på 2008? Jag är nyfiken!




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards