Alla inlägg under januari 2008

Av camilla - 27 januari 2008 17:05

Var superkul igår, lite förfest med Linda, syrran, Marre å Peter.

Spelade Stockholmsspelet som syrran hade tagit med sig,

jag var Östermalmstanten, gick sådär med frågorna, men kul vare!


Åkte in till stan rätt sent, typ halv ett blev bara jag å Linda som gick ut. Mötte upp Jonas å hans polare vid Skrapan på Söder, värsta fina baren där inne, på 25:e våningen men världens utsikt!

Dyrt vin vare, 85 riksdaler fick man pröjsa för ett glas, my lord!


Idag har jag å älsklingen vart ute å gått en sväng i det fina vädret å handlat lite mat. Nu står det middag på schemat. Kyckling, gott!!



Av camilla - 26 januari 2008 19:50

Sitter å poppar lite musik nu å väntar på syrran å Linda, snart blire fest!



Av camilla - 26 januari 2008 11:45

Nu ska jag å Jonas åka iväg till Syrran å Adde, jag å syster ska byta lite kläder med varandra, se vad jag hittar för fint i hennes gardebob hihi :)


Ikväll blire party! Jag å Linda ska göra stan! SKojj skojj!


Ha en bra dag!

Av camilla - 25 januari 2008 16:46

Jag ville inte bli bra på bild idag så jag väntar lite med en bild på barret :)

Kanske imorgon, så håll utkik ni som e nyfikna!

 Gjorde ett annat litet ihopknåp,

saker jag har inhandlat nu när lönen kommit...

Skolböckerna var det absolut dyraste (600:- rena rånet!!)


Nu ska jag laga lite middag till mig å älsklingen,

kyckling med klyftpotatis å tzatziki, sen vänta in våran plattTV som ska levereras idag, kanske det blir film idag då, lääängtar!

Av camilla - 25 januari 2008 12:39

Jösses, nu är Angelina Jolie gravid igen,

 denna gången med tvillingar om rykterna går att lita på.

Läs mer här!

Av camilla - 25 januari 2008 12:37

Då var det fredag igen! Nyss hemkommen från skolan,

hade mellan 9-12 idag, skön tid va?


Nu håller jag på å tvättar lite, sen ska jag laga lite lunch, städa å handla :) Kul fredagsnöje va?


Barret blev superbra igår, mycket nöjd! Kanske lägger upp en bild sen..

Länge sen jag gjorde nåt ihopknåp, kanske ska göra det sen!



Av camilla - 23 januari 2008 18:22

Håller på å lagar lite middag nu, blir soppa å ungsbröd. Lyxigt va?

Imorgon efter skolan ska jag luncha med Linda

å sen ska jag ut till Agnos syrra å fixa barret, hoppas att det blir bra!


Läste på syrrans blogg att man ska äta 15 frukter varje dag,

enligt Konsumentverket, my lord, vem gör det?

Fick dock lite fruktångest å gick å köpte en hel "låda" med vindruvor,

 nu jäklar ska jag boosta mig själv ;)


På fredag ska jag å Linda boka resa till Barcelona!! Vi ska dit över påsklovet! Kanske blir några fler som hakar på också!

Kollade iallafall vädret, idag var det "14 grader PLUS och behagligt soligt"

Perfekt Camillaväder :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards