Alla inlägg under januari 2008

Av camilla - 21 januari 2008 12:29

Började ny kurs idag, min inriktning: barn, teknik, skapande.

Verkar ju kul än så länge ;)


Första projektarbetet ska vi göra om barnvagnar, vi fick gå ut på gatan utanför skolan å studera den "teknik" vi såg å sen välja en produkt som vi vill födjupa oss i, å då blev det barnvagnar...

finns ju så sjukt många modeller och prisklasser nu förtiden, ska bli intressant å kika på utvecklingen där..


Nu håller jag på å värma min luchlåda, smaskens!



Av camilla - 20 januari 2008 18:37

Varit en sväng på stan idag, jag Jonas å Marre!

Kollade på en 42 tums platt-tv, ska inhandlas i veckan tror jag, gött!


Nu är det Ronja Rövardotter på Tv, snacka om nostalgi!

Av camilla - 20 januari 2008 10:25

Gårdagen blev lyckad, inflyttningsfesten va skoj,

 men lite för mkt folk som man inte kände så det var lite tråkigt...


Jag Jonas, Eric å Fille drog ut på stan en sväng, hamnade på East. Helt ok.

 Tog taxi hem vid två, halv tre. Rätt lagomt, känner mig hyfsat pigg idag!


Bjuder på gårdagens svarta outfit...iallafall delar av den!

(va generös jag har varit med outfits på senaste...

ska inte göra det till en vana hihi)

Av camilla - 19 januari 2008 15:23

Har gymat, duschat, käkat lunch softat ett tag nu,

grymt skönt å bara vara hemma en lördag på dagen,

var på gymet rätt länge, typ 1,5 timme.

Jonas polare kom förbi å provtränade med oss, skojj!


Ikväll är det inflyttningsfest hos Johanna å Karl, det ska bli kul!

Får väl se vad jag ska ha på mig, ingen inspiration just nu,

men det löser sig nog mot kvällen...


Ska surfa runt lite nu, kolla alla bloggar som jag brukar läsa,

det tar ett tag hihi :)

Av camilla - 19 januari 2008 10:48

Var supermysigt igår, käkade Italienskt vid Odenplan, mums!

Sen drog vi vidare hem till en kompis till Jonas där det var lite förfest,

 bara grabbar å jag men det funkade fint ändå ;)

Blev en miniutgång å sen hem i rusket vid halv två tiden!


Nu ska vi gå å träna, duktiga vi är va?


(En bild på vad jag hade på mig igår,

 hittade en gammal BikBoktrasa i garderoben..)

Av camilla - 18 januari 2008 13:37

Jaha, då var man fattig lagom till helgen...

1 hål och därmed 1000 kr minus på kontot..:(

Men jag fick en tandborste och tandtråd gratis, det var ju något iallafall...

Lagade hålet utan bedövning, inte illa va? Riktigt stolt var jag efteråt!


Unnade mig ett par örhängen som belöning påvägen hem..vad tycks?


Ikväll ska  älsklingen bjuda ut mig på middag, italienskt!

Kan man ha en sötare pojkvän så säg!


Av camilla - 18 januari 2008 09:33

Idag ska jag till tandläkare, har inte varit där på 4 år...ooupss...

Så jag (och min plånbok) blir väldigt glad om jag inte har några hål :)


Har grym träningsvärk, tränade igår när Jonas kom hem från jobbet,

körde bla. utfall med vikter, fy faen va jobbigt det var...


Ska träna imorgon bitti med, 3 ggr denna vecka, är jag inte duktig? ;)


Nee..dags äta lite frulle!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards