Alla inlägg under oktober 2007

Av camilla - 26 oktober 2007 19:47

Snyggaste kändisparet? Vad tycker ni?

Eller har ni någon egen favorit som inte finns med?

Av camilla - 26 oktober 2007 13:32

Har precis kommit hem från ett spinningpass på 45 min!

Så stolt över mig själj att jag, äntligen, tog tag i träningen!


Kände mig jättepigg på cykeln,

så kondisen ligger väl kvar under ytan någonstans :)


Nu..ÄTA,tvätta, städa

å läsa i mina nya böcker till kursen

som börjar på tisdag!


Ha en skön dag alla!!

Av camilla - 25 oktober 2007 20:15


Stunder vi hade är borta men inte glömda
stjärnorna lyser för dig
vill inte tänka, vill inte vara
din stund på jorden blev för kort


önskar att den hemska dagen för sex år sedan kunde raderas ur historien


FRIDA

Jag saknar dig!

Av camilla - 24 oktober 2007 20:19

...efter en ljusbrun skinnväska,

give it to me!

Av camilla - 24 oktober 2007 16:39

Igår kom älsklingen hem från Spanien å soolen! Han var lite brun i fejjan, lyckosten! Vill ha sommar jag me!!


Fick denna mega-toblerone av honom, så snällt! Jag älskar Toblerone, speciellt dem där vita grejjerna i :) SMASKENS!


Imorse vid fem åkte han till Götet igen å kommer hem

på fredag igen..*saknar*


 Längtar tills denna period är över...

vill vara sambo på riktigt igen...


Nu: Fika me tjejerna!


Tjarå!

Av camilla - 23 oktober 2007 17:55

Snygg mössa på snygg tjej!

Jag vill ha en liknande, vart kan man hitta såna? Nån som vet?

Av camilla - 22 oktober 2007 18:43

Hoppade på tunnelbanan hem å möttes av världens...LUKT! Inte stank men det luktade inte gott...väckte liksom dåliga minnen..fast jag kom inte på vilka..tills jag efter ha suttit där fem minuter kom på det!


NÄSSPRAY!


Såndär som inte har fräsch mentoldoft..utan som ska vara neutral eller nåt...Jiiiiaack! Köpte en sån av misstag en gång å höll på å kräkas av första sprayet, sånt som inte ska lukta något, såkallade "parfymfria läkemedel" luktar sjukhus å inte alls gott..


Nää uscha..jag gillar inte förkylningstider..speciellt när man måste utstå andras nässprayande på tuben..blä


Av camilla - 21 oktober 2007 16:53

Nu har jag kommit hem från hästen, sjukt mör i hela kroppen.

Vi red på banan å sen ute,

Lillie blev helt galen när hon kom ut,

 gjorde en sk. toktrav, typ blandning mellan trav å galopp ute på en åker.

 Syrran brukar tydligen låta henne springa av sig där.

 Och ja, det märktes. Men söt var hon!


Lånade andra OC boxen av syster me, tack tack!

Kollade på första avsnittet nu, är helt beroende!


Snart blire bakad potatis å skagenröra mums!


Pratade me min älskling idag me, 25 grader å strålande sol,

blev inte alls avis...

 Saknar...



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards