Alla inlägg under oktober 2007

Av camilla - 18 oktober 2007 19:46

Tjuvlyssnat: Matematikhuset, Lunds Tekniska Högskola

En kille ~19 och en tjej ~19 sitter och pratar om sin första tenta som nyss är avklarad.
Tjejen: Hur gick det för dig? Det gick skitdåligt för mig.
Killen: Det gick nog hyfsat tror jag.
Tjejen: Förresten, hur mycket pengar skulle du ha för maten igår?
Killen: Det är lugnt, jag är från Danderyd.

Av camilla - 18 oktober 2007 17:19

Jag å Pernilla å Jag å syster på Oscar, från sundsvallstrippen!

Av camilla - 18 oktober 2007 16:58

Lite av den senaste tidens shopping!

Kjol H&M

Armband å örhängen Indiska

Sneakers Stadium

Av camilla - 18 oktober 2007 16:09

Jag HUGA va dålig jag har varit på å skriva på sistone, FY SKÄMS! Men det har faktiskt varit knas med det trådlösa nätverket på min laptop å jag har inte orkat slå på Jonas...ja snacka om lathet..


MEN jag har faktiskt varit sjuk också.. Japp här åkte man på feber å halsont..stackars mej..var hemma igår men idag känns det mycket bättre iaf :)


Får väl ta igen mina ickebloggande dagar med lite boggmaraton idag istället hihi :) Ska surfa runt å se om jag hittar nåt kul som jag kan dela med mej!


Hej svejs lingonfejs

Av camilla - 15 oktober 2007 20:50

Helgen i Sundsvall var toppen! Var hos brorsan å Nikita å Albin hela lördagen, åt supergod middag å myste med lillfisen! Hur söt som helst!!


På kvällen blev det en drink med Pernilla för mej å syrran å sen till hotellet :) Lyxigt me hotell ju!


Söndagen började med en grym frukost å sen blev det La Stada. fSyster jag å Jenny kikade runt lite å fikade med Anne-lie å Lisa.


 Sen kom Pernilla en sväng me :)


Jättetrevlig helg verkligen, å höjdpunkten var å få träffa SötAlbin!


Här är Albin trygg i fasters famn!

Världens sötaste!!


Av camilla - 14 oktober 2007 22:07

Japp nu har man kommit tillbaka till storstan igen

efter en supermysig helg i norr!


Älsklingen håller på å gör pannkakor till mej,

så jag återkommer imorgon om detaljer kring helgen ;)


Gonatt!

Av camilla - 12 oktober 2007 08:03

Nu åker jag till skolan å sen till Norr!! Ska bli superkul!!


Återkommer på söndag om jag inte hittar nån dator

(å har tid..brukar vara fullt upp när man är på besök hemma)


Heej dåå!

Av camilla - 11 oktober 2007 21:17

uscha deppig idag...

(fast jag blev glad när jag fick träffa tjejerna)


Vill inte bo själv på veckorna..uscha.


Nee nu får du komma hem älskling!!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards