Alla inlägg den 20 maj 2008

Av camilla - 20 maj 2008 19:49

Nu har jag å Jonas avverkat 4 km, grymt skönt!

Nu är jag värd att slappa resten av kvällen å se Desperate Houeswifes:


"Det har gått två veckor sedan tornadon. Mike är fortfarande på rehabilitering. Fru Delfino får besök av sin kusin Tim. Bree vill flytta in i sitt hus igen. Gabrielle får reda på att Carlos blivit blind. Katherine misslyckas med att hålla sina hemligheter från kvinnorna på Wisteria Lane. Ett överraskande bröllop bär på några hemligheter."

Av camilla - 20 maj 2008 17:35

Var på intervjun idag, gick bra tror jag. Vi kom bra överens å satt å småsnackade om massa annat med, det e nog ett bra tecken!


Dock var sommarjobbet från juni-aug, heltid. Å hon var inte helt säker på att man fick ngn semester...å det känns ju inte helt ok.. Eftersom min intervju var med rekryteringsföretaget så skulle min intervjuare skicka mitt CV å hennes kommentarer vidare till det företag som jag ev. ska jobba på. Svar om jag går vidare till en intervju med dem får jag denna vecka.


Well well...har en till intervju på fredag också. Så jag får se lite hur jag gör med allt. Klart att jag vill tjäna pengar men sen behöver jag lite ledigt också, annars pluggar/jobbar jag ju "året om".


Ikväll blir det träning, e sugen på en joggingtur...ska man våga sig på det kanske?


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards