Alla inlägg den 4 mars 2007

Av camilla - 4 mars 2007 22:10

Ja då var helgen över..går så fort, för fort tycker jag..Älsklingen kom i torsdagskväll, hur mysigt som helst å ha honom här! Var ledig i fredags så vi tog sovmorgon, va nere en sväng på stan, solade å åt lunch/middag med bror å Nikita. Brorsan klarade taxikörkortet GRATTIS!! Sen blev det lugnt på kvällen, kollade på tv å myste med fruktsallad å vaniljvisp Mumma!Upp å jobba på lördagen till fyra. Lunchade med Jonas. Sen blev det lite vila å urgod wook till middag. Jonas är en grym kock! The best! Sen BIO, så "Parfymen". Lite udda men en väldigt "vacker" film, fint filmat lixom. Var bara vi å två till i hela salongen haha. Kunde man breda ut sig rejält :)Idag blev det lugnt, gofrulle med scones å sen en promenad. Gjorde lite go hallon å blåbärspaj innan Jonas skulle åka hem. Va väldans smarrigt! Fikade med Pernilla efter att jag sagt hejdå, mycket trevligt, som vanligt. Sen svängde vi för bli "två bleka" å jag la mej i grillen. Åker ju till Hongkong å Bangkok på tisdag så då vill man ju grunda lite heheNee nu kallar sängen..Natti natti

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards