Alla inlägg den 12 september 2007

Av camilla - 12 september 2007 16:51

Japp, var å testade synen idag å det var som jag misstänkte, vänster öga va inte i samma toppform som höger.. Så nu har jag skaffat brillor!


Ny modell från Gina Tricot, kolla in bilden!


Dem kommer om en vecka!

Av camilla - 12 september 2007 15:10

Titta vilket litet underverk! Jag är en mycket stolt faster!

Av camilla - 12 september 2007 07:46

Har haft eget arbete i bild hela veckan, rätt soft då vi har en litteraturuppgift som vi ska göra i grupp, så igår blev det plugg på ett café hela dagen!

Typ 4 timmar satt vi där..nästan för länge, kändes som om man var tvungen å gå å köpa mer kaffe hela tiden för att få stanna hehe :)


Idag går vi väl till något annat ställe å nöter på deras stolar!


Längtar till helgen, först kommer Jonas mammi på fredag å stannar över helgen (hon skulle på någon massagekurs) Så på fredag blir det TEATER, såå sjukt länge sen jag var på teater..fy skäms! Men vi ska se Ett Drömspel av Strinberg på Dramaten, sen på lördag ska jag rycka in extra några timmar å sen blire Addes 25 års fest!


 Ska bli skojj å gå ut lite med gänget!

Söndagen hoppas jag blir lugn å skön...känns som om et var evigheter sen jag fick sova ut ordentligt!


Längtar efter å träffa ALBIN me..svårt å få ihop allt när jag jobbar varannan helg, vill se sötsen nu!!


Nee..dags för frulle nu!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards