Alla inlägg den 25 september 2007

Av camilla - 25 september 2007 15:55

Ni har säkert sett det här innan, men jag så det första gången idag, STACKARS TJEJ!!!



http://www.youtube.com/watch?v=_tXzKpmRrFs

Av camilla - 25 september 2007 12:43

Japp så här ser ju ut i mina brillor!

Av camilla - 25 september 2007 11:21

Är ledig idag! Eller ledig å ledig..ska plugga massa i eftermiddag. Har en vecka på mej tills inlämningsuppgiften ska vara klar, på 4-5 sidor å jag har inte läst all litteratur än..hjälp! Men det går nog bra..hoppas jag :)


Anne-Lie är i storstan å gör massa tester på pliktverket så jag ska möta upp henne snart å ta en fika å snacka lite skit! Har inte träffat henne sen i juli..tiden bara springer iväg! Så nu sitter jag å väntar på att hon ska ringa så jag kan bege mej in till LaStada :)


Bokade biljetter till sundsvallstrippen igår med, jag å syrran ska åka upp å hälsa på vår nykläckta brorson ALBIN å brorsan å nikita! Ska bli riktigt kul å se knytet! Sen får jag äntligen ge mina presenter också, gjorde ju en grej i skolan till Albin, så snart kan jag blogga upp en bild på den!


Jepp jepp...ska väl ta å betala lite räkningar kanske, e ju löning idag! Får väl se hur mycket som blir över, man lever ju på studiemedel nu...


Men ring då Anze! :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards