Alla inlägg under september 2007

Av camilla - 23 september 2007 13:48

uscha...skulle jobbat idag men vaknade med feber å halsont..skit! Känns som om jag har varit sjuk ofta på senaste..inte bra.

Kanske hänger ihop med att jag lagt träningen på hyllan...


Innnan körde jag ju spinnning minst 2 ggr i veckan (remember syrran?) men det blev dåligt med träning när jag flyttade upp till s-vall å nu när jag är tillbaka har vi ju flyttat ifrån mitt favvogym..

men jag måste ta tag i det där nu, känner att min kropp inte mår lika bra när det inte får jobba lite...:(


Jaja..får förgylla min dag genom att sitta här å fixa lite, e ju faktiskt lite skojj! Jag å hjärtat var ju på stan igår å shoppade lite, här kommer mina inköp (första bilden)

En grå ballongkjol från monki, vit t-shirt från Cheep Monday å silverörhängen från H&M.


Nästa bild är min nya vinterjacka från Carin Vester!

 Är helt galet kär i den!!


Japp, thats it!

Nu blire ingen shopping på ett tag, plånkan säger ifrån hehe;)


Av camilla - 22 september 2007 18:04

Har haft världens mysdag på stan idag! Jag å jonas vaknade vid nio, sen upp å fixa till sovfrillorna å ner till Mosebacke för BRUNCH!!

Grymt gott! Verkligen värt varenda krona!!


Spanade lite på stan, köpte en grymt snygg Carin Vester jacka! Ska jag ha som vinerjacka, men kan nog börja smyganväna den redan nu! Sved i plånkan men den ska ju hänga med hela vintern så då får det kosta lite ;)


Ikväll blire lugnt, jobbar imorgon! Snart komer Tobbe å dricker lite kaffe med oss, sen blire middag, köttfärspaj tror jag å efter det lite fruktsallad å vanlijvisp! Mums!


Baaj!


Av camilla - 21 september 2007 17:54

Just det, höll på å glömma! Gjorde hårförlängning igår! (För typ 4:e gången..eller nåt) Var ett år sedan jag hade i det sist! (ser lite fredagstrött ut på koret..men men)


Tata så här blidde det!

Av camilla - 21 september 2007 17:30

Dagarna bara rinner iväg, känns som om det precis va fredag! FIxade ledigt imorgon så då ska jag å älskling mysa järnet! Tror det bli en brunch å sen liten runda på stan kanske ;)


Idag har jag vart i skolan från 9-16.30, gjorde massa gubbar som ska representera olika tidperioder..låter kul va? haha Men kreativt är det iallafall, sy små kläder till gubbarna å så. Känns verkligen som man går på lågstadiet igen..!


Kvällen blir soft, kika på en film å goffa godis kanske, vill ju vara pigg imorgon, på veckans enda lediga dag!


chio!

Av camilla - 19 september 2007 09:04

Fick ett superfint sidenlinne med matchande trosor av älskling igår! Blev superglad! Sötisen hade varit å frågat om råd på NK,

sånt tycker jag är gulligt!


Börjar ett idag, föreläsning till fyra å sen ska jag jobba till åtta!

Har aldrig jobbat en vardag så det blir skoj! :)


Nu ska jag äta lite frulle å sen sitta å skriva rent en grej!

Av camilla - 18 september 2007 18:23

Today is the day!

Jag å Jonas har varit tillsammans i tre hela år!



Snart blir det middag på en italiensk restaurang å så hade min sötnos köpt en lite present till mej! Är så nyfiken!!


Update kommer sen...;)


KÄRLEK!

Av camilla - 17 september 2007 13:48

Blev helt rörd när jag läste om denna deprimerade apa i Aftonbladet.


Den lilla apan övergavs av sin mamma och tappade livslusten.

Han höll på att dö.

Men en vit duva kom till räddning.


Veterinären gav inte det apatiska djuret något större hopp.

Men det var innan den lilla apan träffade duvan.

– Deras relation verkar ha gett honom en helt ny syn på livet, säger anställda vid djursjukhuset i Daily Mail.

Apan och duvan uppges ha format ett så starkt band att de aldrig viker långt från varandras sida.



Av camilla - 17 september 2007 13:39

Japp jag är grymt stolt över mej själv!


Hade skola idag 9-12 (ja jag vet sjukt soft...)

Sen ville min

 kära klasskompis lise gå på stan å kolla på nya jeans å skor,

vilket lät superkul (som den shopoholic man är)

MEN jag sa "tack men NEJ tack! Jag ska hem å läsa!"


  Shit va bra gjort! Så nu är jag hemma, har precis käkat lunch å ska snart kasta mej över min bok! (okej, kasta mej över var kanske ett starkt meningsval..) Men ändå, nu förtjänar jag en klapp på axeln!

Ooo yeaah!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards