Alla inlägg den 11 april 2007

Av camilla - 11 april 2007 22:42

Btw.. när jag satt på bussen roade jag mig att lyssna lite på P3 å "Kvällspasset". Handlade om religonsfrihet å hur mycket folk i detta land verkar störa sig på alla kristna svenskar. Kände att jag blev lite upprörd, inte för att jag är speciellt troende själv men ändå. Så jag smsade in en liten tanke om det hela å gissa vad? Jo dem läste upp det i radion! Coolt tycker jag :)Så nu är man känd som "Camilla som sitter på en buss påväg över halva norrland" Tjingeling!

Av camilla - 11 april 2007 22:35

Herregud vad det här landet är avlångt. 6 timmar tog det att åka buss till Skellefteå. Riktigt träsmak fick man! Var på möte där idag, men åkte igår vid fyra för att hinna fram tills idag, helt galet. En hotellnatt blev det, gött! Rummet var helt ok, rätt skön säng, fast för få kuddar.. jag vill ju ha massor så man kan gosa runt ordentligt haha. Men sen imorse när jag öppnade garderoben låg det världens största gokudde där inne som jag helt missat..too bad. Men frullen var utsökt iallafall, mätt som tusan blev jag!Nu ska jag ta å krypa till kojjs...känner mej rätt mör efter resan plus att jag ska upp å måla skyltfönstret imorgon bitti kl 08.00Sweet dreams..

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards