Alla inlägg under april 2007

Av camilla - 24 april 2007 21:29

Skönt imorgon kommer lönen, såå efterlängtad!!

Såg dessa söta skor på Topshop i lördag, vill ha!! Älskar gulliga mönster!

Provade lite kläder innan jag gick hem från jobbet idag, så nu ligger det en hög som väntar på att bli utköpt imorgon, alltid kul med lite nytt i garderoben hihi

Av camilla - 23 april 2007 19:47


Av camilla - 23 april 2007 19:27

Våren har ju faktiskt kommit rejält nu! Kika in dessa fina outfits plåtade på stan och föreställer helt vanliga människors egna blommiga kombinationer!

really najs!

Av camilla - 23 april 2007 19:23

Jaha, det tog ju faktiskt! Jag trodde att det var 15 minuter för hela passet, men det var ju 15 per muskelgrupp (mage, lår, rumpa å armar) Körde de tre första, till armarna skulle man ha hantlar så det får jag införskaffa när lönen kommer :)



Av camilla - 23 april 2007 18:06

Japp då ska jag sätta igång! Träningsdvd:n har anlänt!

Bloggar lite senare om hur det var :)

Av camilla - 21 april 2007 16:57

TIPS!

Testa dessa skönhetsprover, typ 25:- per grej, parfymer, hårvårdgrejjer å annat! http://www.mrsh.se/?contentpage=products&kategori=26

Av camilla - 21 april 2007 16:39

Härligt att vara här igen! Blåser som sjutton idag men det är soool! Grymt skönt! I Torsdags kväll lämnade ett regn å snö blandad typ stormväder i Sundsvall, iklädd klänning å nylonstrumpor. Huga va inte så mysigt. Kändes som om det tog en evighet att gå till tåget. Tur att jag hade paraply med mig iallafall!

Fick sitta bredvid värsta stekar'n på tåget som drack vin å snackade massa pengar. Sådär imponerad blev jag... hade jag varit en golddigger hade han säkert fångat mitt intresse...

Fredagen spenderades på stan, lunch med kära syster å söta Agno på Fridays, pasta som vanligt, men gott! Efter en stadsrunda med sis, kollade in alla nya butiker som har öppnat å fastnade för SOUK, gamla Debenhams. Såå söta å coola grejjer dem har där.. hittade massor som ville följa med hem. Men helgen innan lön är ingen bra shoppinghelg...

Köpte en söt orangeblommig klänning med fickor på Indiska, en sjal å ett vitt ribbat linne där. Mycket fint! Indiska har verkligen hottat upp sig, me like.

Mötte upp älskling efter att han knegat klart, åkte hem å åt en macka å drack lite kaffe. Sen vidare till Marre å Peter å deras nya lägenhet. Blev vin, kex å ost å massa vindruvor. Supertrevligt!! Åkte hem vid elva, rätt lagom, är man pigg idag :)

Today.. stadsrunda men älskling, lunch på ett supermysigt café på Nybrogatan, en hälsotallrik blev det tillåmed! Sen lite solande på Dramatentrappan! Värsta skönt!

Nu har vi kommit hem, kanske blir bio ikväll eller bara mys här hemma!

Imorgon åker jag hem..


Av camilla - 18 april 2007 20:44

kolla in alla snygga jeans på Mrs H

Dessa från J Brand

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards