Alla inlägg under april 2007

Av camilla - 18 april 2007 20:32

denna va också väldans sweet! färgen kanske var lite tråkigt med modellen gaaah! Den har döpts till Peter Pan Trenchcoat, gulligt namn!


Me like alot!! Juicy Couture 4495:-....

Av camilla - 18 april 2007 20:25

kolla in dessa supersöta godingar från Eley Kishimoto. Perfekt färg, perfekt klack..perfekt helt enkelt! Allt utom priset... 2450 riksdaler...svider i plånkan det...

Av camilla - 18 april 2007 18:27

Japp blir pitepalt till middag idag, mamsen är här å fixar! Ska bli gott, var vääldigt länge sen jag åt det. Sen kommer jag att ligga i paltkoma efteråt, för visst gör man det :)?


Av camilla - 16 april 2007 21:32

Japp då var det tänkt att man skulle komma i form till sommaren å beach 2007. Var på gymet idag å kollade priser å så, har varit där 3 ggr innan men ingen har kunnat svara på hur mycket det kostar och hur man går till väga...men idag var det en vettig människa som stod där :)


Men...jag har övervägt..och tror inte att det blir gym för mej, 399:- i månaden är lite mycket tycker jag..å speciellt när det är sommar snart å man vill vara ute så mycket som möjligt!

Så...jag har tänkt mig följande... raska promenader/jogga några gånger i veckan, vattengympa 1 gång i veckan med mamsen på sporthallen å sen....*trumvirvel* har jag införskaffat mig en TRÄNINGSDVD! Hahaha visst låter det nördigt, men tänk va skönt, komma hem å slå på den å köra det nästan varje dag! Grymt ju. Beställde "workout for dummies" 15 minuter träningspass! Kommer att bli så fit for fight! :) Hade en sån innan, fast på viedons tid å den va faktiskt bra, man kände av det iallafall! Ska väl gå å köpa hantlar också så blir det lite jobbigare!

Men tänk va mycket pengar jag sparar, den kostade 99:- på CDON. Å med den kan jag träna tills den blir repig, förhoppningsvis flera år! Känner mig grymt nöjd :)


Sen ska jag kanske börja äta lite nyttigare me, värsta hälsofreaket jag kommer att bli! Yes, dvdn kommer om ca  3 dagar, då jäklar!

Av camilla - 15 april 2007 19:42

Japp e tydligen hett med blå ögonfärg nu, iallafall bland kändiseliten. Lindsay Lohan, Paris Hilton å  Brittan (som ni ser på bilden) har startat en ny "blåa-linser-trenden".

Tror inte att jag ska haka på, trivs bra i mina grön-blå :)

Av camilla - 15 april 2007 19:32

Sun I love u!!


 

Gud va häärligt med sool!! 19 grader i skuggan idag, så skönt! Jag å älsklingen gick en liten promenad på söder å sen satte vi oss nere vid ån å solade oss lite! Med goa vindruvor, Jonas brevid mej å lite Salem Alfakir i öronen blev det perfekt!

Blev lite brun tror jag, hettar lite i fejjan, så lite måste det ha tagit!


 

Igår var det också en grymt fin dag, jobbade till två å sen drog jag å Jonas till Oleays för lite käk, blev hamburgare, smarrigt värre. Sen en prommis i det fina vädret på stan å tillslut en lite visit på Ica för att inhandla lite kvällsgott! Fruktsallad med vaniljvisp (Jonas favvis). Hyrde Offside också, helt ok!


 

Nu har älskling åkt hem...alltid lika jobbigt å säga farväl...huga. Men vi ses ju nästa helg, då blire storstan för mig! Grymt!


 


 


 

Av camilla - 13 april 2007 10:08

Så skönt å vara ledig! Har varit en rätt tung vecka, eller inte på ett negativt sätt men har haft mycket att göra, möte i Skellefteå, med de härligt bussresan. Är faktiskt rätt jobbigt å sitta still i 6 timmar två dagar i rad, kanske ett I-lands haha. Igår blev det en lång dag på jobbet, böjade ju kl 8 med at jag å A målade skylten. Blev superfint! Sen skulle det fixas lite med omhängningar å eftersom jag är ledig idag så ville jag inte gå därifrån förrens jag hade fixat det jag ville...så jag vandrade hem, långsamt eftersom mina fötter skrek, vid halv nio. Men nöjd är jag iaf!Ikväll kommer älskligen, kanske man kan få lite fotmassage ;)Har tvättid nu kl 11 å undertiden ska jag städa lyan. Man hinner inte städa på vardagarna. Sen fika med Anna på stan, trevlans!Hittade denna söta klänning från Gudrun Sjödén 675:- Lite retro style, I like!

Av camilla - 11 april 2007 22:42

Btw.. när jag satt på bussen roade jag mig att lyssna lite på P3 å "Kvällspasset". Handlade om religonsfrihet å hur mycket folk i detta land verkar störa sig på alla kristna svenskar. Kände att jag blev lite upprörd, inte för att jag är speciellt troende själv men ändå. Så jag smsade in en liten tanke om det hela å gissa vad? Jo dem läste upp det i radion! Coolt tycker jag :)Så nu är man känd som "Camilla som sitter på en buss påväg över halva norrland" Tjingeling!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards