Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av camilla - 8 augusti 2007 19:29

Gud va stolt jag är över mig själv, har fått massa gjort idag!!


  • ringt adressändring
  • ringt min förra hyresvärd
  • sorterat papper i "min viktiga papper pärm"
  • plockat ur å i diskmaskinen
  • bokat tvättid
  • lämnat in brev till föreningen
  • slängt kartonger
  • burit ner saker i källaren
  • städat iodning garderoben (både min å jonas del)
  • dammsugit
  • tokat golv
  • städat på toaletten
  • lagat mat
  • målat tånaglarna
  • gjort fruktsallad
  • färgat ögonfransarna å brynen
  • städat ur min handväska (även kallad säcken)
  • å bloggat såklart!

Jag är mäkta imponerad av mej själv :)

Nu är jag verligen värd ett OC avsnitt å sen veckans höjdpunkt: BRIAN!



Av camilla - 8 augusti 2007 11:53

Nu började det visst å regna, blixtra å åska.. det sjukaste är att jag tyckte att det var skönt..kom på att jag har massor å göra i lägenheten idag..

 Är det fint väder ute så kan man ju bara inte sitta inne, eller hur?


Iallfall inte efter en sånhär sommar med regn titt som tätt..


Såå..tata! Nu kan jag ta tag i allt här hemma, gött de! (Fast det får gärna bli sol igen sen när jag är klar..hehe.. får knäppa med fingrarna till han där uppe när jag vill ha sol å se om det funkar..haha)

Av camilla - 8 augusti 2007 08:53

Trodde att jag skulle vakna till en gråmulen himmel å regn idag..men icke!! :) SMHI hade spått helt fel, för här är det strålande soool ute Yiiihaa!


Har inga direkta planer idag..ska ringa adressändring å fixa lite sånna grejjer, sen kanske dra in till stan en sväng eller nåt, lite tråkigt å vara själv..men jag kanske hittar någon som är ledig i min telefonlista :)


Igår firade jag å älsklingen att vi flyttat in med lite champange! Grymt gott vare. Jag hade lagat middag till honom när han kom hem från jobbet *snäll jag* så vi softade med gomiddag å champange å lite mörk choklad till kvällen, lite lyx sådär :)


Imorgon ska jag på kassaträning på monki, bestämt i sista sekunden, skulle egentligen hänga med syster till hästen..men det får bli en annan gång..tyvärr..  Sen på kvällen kommer nog några tjejkompisar förbi här å kollar in lägenheten, skojj skojj!


jeje..dags å göra lite frulle! Bye bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards